اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خبر داد

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت سال جاری دشتستان

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت سال جاری دشتستان خبر داد.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت سال جاری دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه و اعتلای شهرستان دشتستان نیازمند تلاش همه جانبه مسئولان اجرایی است و در سال‌های اخیر از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه بهره برده‌ایم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان فعالیت‌های کارشناسی خود به‌منظور تخصیص اعتبار و بودجه به پروژه‌‌های عمرانی شهرستان را شروع کرده و بر اساس اولویت‌ها در زمینه توزیع اعتبارات اقدام می‌کند.

دهقان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌های شهرستان دانست و بیان داشت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و تخصیص اعتبار به پروژه‌های سال قبل که با کسری بودجه مواجه بوده‌اند از اولویت‌هایی است که کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان در سال جاری به آن توجه دارد.

وی اضافه کرد: توزیع اعتبارات شهرستانی بر اساس شاخص‌های توزیع اعتبار صورت می‌گیرد و در شهرستان دشتستان با توجه به تاکیدات مکرر فرماندار محترم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

این مسئول اذعان داشت: تمامی مسئولان باید در هفته جاری برنامه‌های خود را به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعلام کنند که تا ابتدای هفته آینده دفترچه برنامه‌های شهرستان توسط کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به کمیته برنامه‌ریزی استان ارسال شود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان عنوان کرد: مدیران اجرایی که برنامه‌های خود را به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعلام کرده‌اند، در هفته جاری می‌توانند با مراجعه به معاونت عمرانی در خصوص ایجاد تغییر در برنامه‌ها رایزنی کنند.

دهقان ابراز داشت: عدالت در توزیع اعتبارات شهرستان اساس کاری مسئولان است و بر اساس شاخص‌ها و اولویت‌های موجود اعتبارات موجود را صرف رفع مشکلات و توسعه موزون تمامی مناطق شهرستان دشتستان می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول