اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 4 تیر تا 18 مرداد امسال صورت می‌گیرد

اجرای طرح ضیافت در گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: طرح ضیافت به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از چهارم تیر تا 18 مرداد امسال در گیلان اجرایی شده است.

اجرای طرح ضیافت در گیلان

علی منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای طرح ضیافت در گیلان اظهار کرد: طرح ضیافت به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هر سال اجرا می‌شود.

وی مدت اجرای طرح مذکور را از چهارم تیر تا 18 مرداد امسال اعلام کرد و افزود: تلاش شده کالای مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان تامین شود و در این‌باره مشکلی نداریم.

منتظری با بیان اینکه گوشت قرمز، گوشت مرغ و برنج به اندازه کافی موجود است، تصریح کرد: آمادگی توزیع اقلام مذکور به منظور تنظیم بازار وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی نمایشگاه توزیع مواد غذایی در مجتمع وارش شهر رشت خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه مذکور متعلق به شهرداری رشت است و در خیابان مدرس از 13 تیر جاری دایر می‌شود.

وی با تاکید براینکه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ماه مبارک رمضان بسیار فعال می‌شوند، خاطرنشان کرد: بازرسان نمایشگاه‌های توزیع کالا در مرکز استان و شهرستان‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای را رصد می‌کنند.

منتظری رصد برچسب قیمت کالا و اجرایی شدن آن را از جمله وظایف بازرسان عنوان کرد و گفت: سابقه نشان داده در ماه رمضان بعضی از کالا افزایش قیمت داشته و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بسیج شدند که در این حوزه نظارت لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه در زمینه تامین و توزیع کالای اساسی کنترل و نظارت به طور گسترده عمل می‌شود، اظهار کرد: سال‌های 91 و سه ماه 92 کمترین تنش را در بازار داشتیم.

وی به تامین کالای اساسی برای سه ماه آینده در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: کالای اساسی به اندازه نیاز در استان ذخیره‌سازی شده و کمبودی در بازار نداریم.

منتظری با اشاره به تلاش مجامع امور صنفی و تعزیرات حکومتی در کاهش انحراف‌ها در بازار، تصریح کرد: 80 هزار واحد صنفی دارای پروانه در گیلان فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: سال گذشته 10 هزار ناظر افتخاری در استان ساماندهی شدند و امسال آموزش‌های لازم را می‌بینند و در حوزه بازار فعال هستند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول