اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه خبر داد

اجرای طرح ضیافت در کهگیلویه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با اشاره به اجرای طرح شبنم در سطح شهرستان کهگیلویه گفت: در این طرح بازرسان به صورت مداوم بازار را تحت کنترل دارند.

اجرای طرح ضیافت در کهگیلویه

سید باقر افشین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به اجرای طرح ضیافت کهگیلویه اظهار داشت: این طرح به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان و کنترل بازار همزمان با سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از چهارم تیرماه شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان انجام خواهد گرفت.

توزیع اقلام پرمصرف شهرستان کهگیلویه در 5 مرکز ثابت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با بیان این مطلب که توزیع اقلام پرمصرف در سطح شهرستان از پنج مرکز ثابت انجام خواهد گرفت، عنوان کرد: بازرسان صنعت و معدن به صورت مداوم بر این مراکز نظارت خواهند داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه تصریح کرد: اقلام پرمصرفی مانند زولبیا، بامیه، گوشت قرمز و مرغ و مواد پروتئینی در این ایام مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

این مسئول با بیان این‌که توزیع اقلام پر مصرف در مراکز ثابت با تخفیف پنج تا 10 درصد خواهد بود، افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف و یا کم فروشی را در اسرع وقت به صنعت و معدن گزارش دهند.

افزایش قیمت حبوبات به دلیل افزایش تقاضا است

افشین در ادامه با اشاره به بروز برخی از گرانی‌ها از جمله گرانی در اقلامی چون حبوبات اظهار داشت: این افزایش قیمت به دلیل افزایش تقاضا است و مسئولان باید سعی کنند با اجرای برنامه‌های مدون در سطح کلان از بروز چنین مسئله‌ای جلوگیری کنند.

وی همچنین از توزیع بیش از 100 تن گوشت قرمز و مرغ در بازار کهگیلویه خبر داد و گفت: توزیع گوشت قرمز و سفید در سطح شهرستان به صورت مداوم و برای کنترل بازار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/82008/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول