اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

توسعه بی‌رویه از آسیب‌ها و تهدیدهای شهر زنجان است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان توسعه بی‌رویه این شهر را از آسیب‌های آن دانست و گفت: این توسعه از تهدیدهای پیش روی این شهر محسوب می‌شود.

توسعه بی‌رویه از آسیب‌ها و تهدیدهای شهر زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا بهرامخانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به تضعیف دامداری‌های استان زنجان اظهار داشت: دامداری‌های فعال استان روز به روز ضعیف‌تر شده و قدرت رقابت خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت موجود استان در بازار تولید دام استفاده نمی‌شود، افزود: این عدم استفاده موجب کوچ روستایی‌ها به مناطق شهری شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اضافه کرد: در حال حاضر 70 درصد از جمعیت این استان شهرنشین شده و در نتیجه بازار مصرف بزرگ‌تر شده است.

وی کوچ روستایی‌ها را به مناطق شهری موجب کم شدن تولیدات دامی در سطح استان زنجان دانست و اذعان داشت: این موضوع مشکلاتی را موجب می‌شود.

بهرامخانی ضمن گرامیداشت سالروز روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با بیان اینکه توسعه بی‌رویه شهر زنجان از آسیب‌های این شهر است اظهار کرد: این توسعه از تهدیدهای پیش روی این شهر محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان توسعه بی‌رویه شهر را موجب بی‌قواره شدن آن برشمرد و اضافه کرد: این نوع توسعه خدمات‌رسانی را با مشکل مواجه می‌کند.

وی تاکید کرد: توسعه‌های روی داده در شهر زنجان به ویژه شهرک‌های جدیدالاحداث امر خدمات‌رسانی را در آنها با مشکل جدی مواجه کرده است.

*حضور شهردار در جلسات شورای شهر

بهرامخانی به مشکلات به وجود آمده توسط برخی از دوایر شهرداری در مورد مصوبات شورای شهر اشاره کرد و افزود: مصوبات شوراها با حضور شهردار زنجان انجام می‌شود و این ارگان‌ها نباید کاسه داغ‌تر از آش شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به حضور شهردار در جلسات شورا به هنگام تصویب مصوبات، وی اگر به مصوبه‌ای اعتراض داشته باشد به طور حتم اعلام می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مصوبات شورای شهر در کمیسیون‌ها هم بررسی می‌شود، اضافه کرد: نظرات همه اعضای شورای شهر از جمله شهردار در جلسه دریافت می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول