اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:

ایلام رتبه سوم ورود بازاریان به شورای شهر را کسب کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: ایلام در بین دیگر شهرهای کشور رتبه سوم ورود بازاریان به شورای شهر را کسب کرد.

ایلام رتبه سوم ورود بازاریان به شورای شهر را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی مهدوی ظهر امروز در آیین تجلیل از اتحادیه‌های برتر استان ایلام اظهار داشت: اصناف سرمایه اجتماعی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: نقش ارزنده اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و در اجرای هدفمندی یارانه‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

این مسئول اضافه کرد: تامین و توزیع کالا در بازار مصرف یکی از مهم‌ترین وظایف صنوف بوده که به خوبی در این راه تلاش کرده‌اند.

مهدوی تصریح کرد: اصناف با مدیریت زمان و مدیریت منابع با وجود مشکلاتی که طی چند سال گذشته در حوزه محدودیت‌های بانکی وجود داشته نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با اشاره به روز ملی اصناف و تبریک این روز به دست‌اندرکاران این حوزه گفت: خیلی خوشحالم که در این روز در جمع اصناف و بازاریان ایلام قرار دارم.

وی با اشاره به اینکه ایلام رتبه سوم ورود بازاریان به شورای شهر را کسب کرده است، ادامه داد: منتخبین صنفی و بازاریان در شورای اسلامی شهر ایلام پس از آذربایجان‌شرقی و اصفهان جایگاه سوم را کسب کرده است.

انتهای پیام/2246/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول