اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادرس دادگاه عمومی ریگان خبر داد

کاهش 80 درصدی تخلفات در بخش اراضی ریگان

دادرس دادگاه عمومی شهرستان ریگان گفت: تخلفات در بخش ‌اراضی ملی ریگان در سایه تدابیر اندیشیده شده و اقدامات مناسب 80 در‌صد کاهش پیدا کرده است.

کاهش 80 درصدی تخلفات در بخش اراضی ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد‌رضا کلهر پیش از ظهر امروز ‌در حاشیه حضور مسئولان فهرج در دادگاه عمومی این شهرستان اظهار داشت: راه‌اندازی دادگاه عمومی ‌در‌ شهرستان فهرج‌ با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان کرمان موجب خدمات‌رسانی بیشتر به مردم شده است.

وی از بر‌خورد قاطع با زمین‌خواران و اراضی ملی خبر داد و افزود: 46 هکتار از اراضی ملی در ‌شهرستان فهرج از دست سود‌جویان آزاد و رفع تصرف شده است.

دادرس دادگاه عمومی شهرستان ریگان با اشاره به افزایش آمار‌ طلاق‌ طی سال گذشته در شهرستان فهرج تصریح کرد: طی سال گذشته با‌ اقدامات مناسب، همکاری دستگاه قضائی و حمایت‌ دادگستری استان کرمان 75 درصد پرونده‌های طلاق ‌در این شهرستان کاهش پیدا کرده است.

کلهر همچنین در مورد اجرای احکام داد‌نامه‌های صادره ابراز داشت: دادگاه عمومی ‌شهرستان فهرج در این زمینه رتبه نخست استان کرمان را کسب کرده است.

انتهای پیام/2446/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول