اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست امسال صورت گرفت

رفع تصرف 130 هکتار اراضی دولتی در جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در سه ماهه ابتدای سال جاری 130 هکتار اراضی دولتی در این شهرستان رفع تصرف شده است.

رفع تصرف 130 هکتار اراضی دولتی در جیرفت

مجید رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های بهداری و بهداشت محیط در زندان و حضور نهادهای نظارتی از سوی اداره کل زندان استان کرمان و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت کیفیت امور بهداشتی به حدی افزایش یافته که توانسته، گواهینامه ایزو 9002 دریافت کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تعداد چاه‌های غیرمجاز پلمپ شده را 41 حلقه ذکر و تصریح کرد: پنج دستگاه حفاری غیرمجاز نیز در این زمینه توقیف شده است.

وی ابراز داشت: سال گذشته یک‌هزار و 312 هکتار از اراضی اداره راه و شهرسازی و 2 هزار و 550 هکتار از اراضی اداره منابع طبیعی این شهرستان رفع تصرف شده است.

رستمی تعداد اراضی رفع تصرف شده در سه ماهه ابتدای سال جاری را 130 هکتار خواند و بیان داشت: بیشترین جرائم صورت گرفته در شهرستان جیرفت به ترتیب ضرب و جرح عمدی، سرقت مستوجب تعزیر، حمل مواد مخدر و استعمال آن است.

وی اذعان داشت: سال گذشته 14 هزار و 260 فقره پرونده به دادسرای این شهرستان وارد که از این تعداد 14 هزار و 353 فقره مختومه شده است، البته تعدادی از این پرونده‌های مختومه مانده، سال 90 بوده‌اند.

انتهای پیام/80006/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول