اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی:

واگذاری اراضی باید در چارچوب قانون انجام گیرد

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: حمایت‌های قانونی و حقوقی از بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری‌های سالم و مولد، راهبرد اساسی دستگاه قضایی در سال‌ حماسه اقتصادی است.

واگذاری اراضی باید در چارچوب قانون انجام گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین مالک اژدر شریفی صبح امروز در حاشیه دیدار با مسعود محمدیان رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی که به مناسبت با هفته قوه قضائیه صورت گرفته بود با بیان اینکه تشکیلات قضایی به طور همه جانبه از امنیت سرمایه‌گذاری‌های قانونی در پروژه‌های مختلف حمایت می‌کند، اضافه کرد: دادگستری آذربایجان‌شرقی هم در بعد قضایی و هم در بعد فرهنگی برای ورود بخش خصوصی و توسعه سرمایه‌گذاری با دستگاه‌های ذیربط مصمم به همکاری است.

وی با بیان اینکه در این مسیر از تمام توان دستگاه قضایی استان استفاده می‌کنیم، ادامه داد: توسعه بخش خصوصی به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان منجر می‌شود از این رو برای بهبود فضای سرمایه‌گذاری، توانمندسازی بخش خصوصی و ارتقای امنیت اقتصادی برای رشد سرمایه‌گذاری، تولید، صادرات، اشتغال و اعتماد بین بخش خصوصی و دولت و استفاده حداکثری از سرمایه‌گذاری های انجام شده با الهام از فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب تصمیم و عزم راسخ خود را برای رفع موانع محیط کسب و کار و حمایت کامل و همه جانبه از کار و سرمایه ایرانی برای رشد سرمایه‌گذاری و توسعه و پیشرفت و آبادانی استان  به کرّات اعلام داشته‌ایم.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی نباید سبب شود که از مسیر قانون خارج شویم افزود: حمایت از بخش خصوصی بایستی در چارچوب قانون بوده و نبایستی در این راه نقض قانون کرد و دستگاه قضایی با هرگونه واگذاری غیرقانونی اراضی مقابله خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تقویت قانونی بخش خصوصی سبب شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود، گفت: امیدوارم در سال‌جاری که شاهد تحقق حماسه سیاسی با حضور مردم در پای صندوق‌های رای بودیم بتوانیم با کمک یکدیگر حماسه اقتصادی را نیز محقق کنیم.

مسعود محمدیان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به مجموعه خدوم و تلاشگر بخش قضایی و ارائه گزارشی از فعالیت های بخش اجرایی کشاورزی، خواستار رعایت دقیق قوانین در واگذاری اراضی و پشتیبانی مجموعه دادگستری در این روند شود.

انتهای پیام/60002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول