اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج:

کشور فاصله کمی با فتح قله‎های پیروزی دارد/ ایران منافع قدرتمندان دنیا را به خطر انداخته است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: فاصله کشور برای فتح قله‎های پیروزی، پیشرفت و تعالی بسیار کم است فقط همت مضاعف می‎طلبد تا این فاصله‎ها را کم کنیم.

کشور فاصله کمی با فتح قله‎های پیروزی دارد/ ایران منافع قدرتمندان دنیا را به خطر انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد حق‎طلب ظهر امروز در جمع بسیجیان استان گلستان اظهار داشت: کسانی که فاتح قله‎های بلند می‎شوند متحمل سختی‎های فراوانی قرار گرفته و از هیچ کوششی برای رسیدن به هدف و مقصود خود فروگذار نمی‎کنند.

وی تصریح کرد: کره خاکی که در آن زندگی می‎کنیم دارای منابع محدود است برای همین سالها در دنیا جنگ و جدال‎های زیادی بر سر منابع صورت گرفته است و رقابت‎ها برای تصرف سرزمین‎ها و منابع مختلف بیشتر در بین کشورهای قدرتمند و غربی پیش آمده است.

تامین انرژی حرف اول دنیاست

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: کشورهای غربی با تکیه بر قدرت نظامی خصوصاً قدرت دریایی‎شان در چند صد سال اخیر سرزمین‎های بزرگی را برای دستیابی به منابع، زیر چکمه‎های‎شان خرد کرده و امروز جزو کشورهای قدرتمند هستند.

حق‎طلب با بیان اینکه کشور ایران برای دستیابی به منابع نفتی متحمل ستم‎های زیادی شده است، ابراز داشت: غربی‎ها همان طور که ما را سال‎ها عقب گذاشتند اما خودشان تصاعدی کار کردند تا به کشوری ابرقدرت تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه در آینده تامین انرژی حرف اول دنیا است، افزود: موضوع دیگری که جنگ بین کشورها در آینده خواهد بود بر روی آب شیرین است لذا مقدمه‎سازی روی این مسئله جزو رقابت قدرت‎های دنیا شده است.

هر 10 سال بیش از 20 درصد به جمعیت کره خاکی افزوده می‎شود

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج؛ از تشکیل باشگاه قدرتمندان جهان خبر داد و گفت: هشت کشور صنعتی قدرتمند جهان هفته گذشته در ایرلند شمالی اجلاس برگزار کردند و هنوز برای توافق نهمین کشور به نتیجه‎ای نرسیدند و بعید به نظر می‎رسد که توافق برای حضور یک قدرت دیگر صورت بگیرد.

حق‎طلب با اشاره به اینکه پنج کشور در بعد امنیتی در شورای عالی امنیت حق وتو دارند، متذکر شد: بسیاری از کشورها که قدرت نظامی بالایی دارند خواهان حضور در جمع این پنج کشور هستند.

وی با بیان اینکه هر 10 سال بیش از 20 درصد به جمعیت کره خاکی افزوده می‎شود، افزود: در حال حاضر جمعیت جهان 7.5 میلیارد نفر است و تا چند سال آینده به 10 میلیارد نفر خواهد رسید لذا دعوا بر سر منابع، ذخایر و مواد غذایی است.

ایران برای حفظ منافع و منابع، زورمندان و توسعه‎طلبان را دچار وحشت کرده است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: ایران به پشتوانه ملت خوب و شریفش به دنبال این است که به کشوری قدرتمند از لحاظ علمی، تکنولوژی، نظامی و... باشد لذا برای رسیدن به این مقصود با سختی‎ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‎کند.

حق‎طلب با تاکید بر اینکه ایران، منافع قدرتمندان دنیا را به خطر انداخته است، متذکر شد: ما به دنبال دست‎یازی به منافع و منابع دیگر کشورها نیستیم بلکه می‎خواهیم منابع خودمان را حفظ کنیم که این برای زورمندان و توسعه‎طلبان ایجاد وحشت کرده است.

وی با بیان اینکه ایران به دنبال صدور انقلاب اسلامی است، افزود: غرب و دنیای استکبار با تمام توان وارد شدند تا نگذارند انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی به نتیجه برسد، اکنون همان توطئه‎‎ای که علیه امام علی (ع) شد بر علیه نظام اسلامی در پیش است.

جای هیچ توقفی برای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه اگر این مرز را پشت‎سر بگذاریم دیگر هیچ کسی نمی‎تواند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد، اذعان کرد: جای هیچ توقفی برای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

انتهای پیام/83001/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول