اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ‌کارگر:

روحانی دوران دفاع مقدس را درک کرده / ‌8 سال دفاع مقدس ‌متعلق به هیچ جناحی نیست‌

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس که برگرفته از قیام عاشورا‌ست متعلق به هیچ جناح و گروهی نیست بلکه متعلق به همه مردم، مجاهدان و سربازان سرافراز است.

روحانی دوران دفاع مقدس را درک کرده / ‌8 سال دفاع مقدس ‌متعلق به هیچ جناحی نیست‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، طی مراسمی با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی معرفی شد.‌

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: بهترین الگوی موفق و کاربردی مدیریتی در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان جوان اسلام به منصه ظهور رسید.

سردار سرتیپ بهمن کارگر گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان غیور ایران اسلامی توانستند با وجود همه محرومیت‌ها جنگ را به خوبی مدیریت کرده و موجب پیروزی در آن نبرد نابرابر شوند.

وی تصریح کرد: رزمندگان با تکیه بر ایمان و خلوص نیت توانستند بر دشمنان غلبه کرده و عزت‌آفرین شوند که امروز مدیران باید رزمندگان را الگوی مدیریتی خود قرار داده و از آنان الگوبرداری کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور ‌با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی برای تک تک ملت ایران است، خاطر نشان ساخت: دفاع مقدس درس‌ها و عبرت‌های بسیار ارزشمندی به همراه داشت که حفظ و نشر این ارزش‌ها بسیار ضروری است.

کارگر گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف دولت‌ها در جمهوری اسلامی تلاش در راستای حفظ و نشر این ارزش‌ها است که خوشبختانه دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به این مهم داشت.

وی با اشاره به انتخاب حجت‌الاسلام روحانی به عنوان رئیس دولت یازدهم بیان داشت: خوشبختانه رئیس جمهور منتخب شرایط دوران دفاع مقدس را درک کرده است چرا که خود در دوران هشت دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور فعال داشته است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس که برگرفته از قیام عاشورا است متعلق به هیچ جناح و گروهی نیست بلکه متعلق به همه مردم، مجاهدان و سربازان سرافرازی است که با تلاش و مجاهدت خود ایران اسلامی را در این جنگ تحمیلی به پیروزی رساندند.

کارگر با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برای رضای خدا جهاد کردند و خون خود را برای آبیاری اسلام عزیز هدیه دادند و از جان و مال خود گذشتند و برای حفظ دین اسلام و نظام اسلامی با قدرت در صحنه جهاد حق علیه باطل حضور یافتند، بیان کرد: دوران رنج و سختی و پیروزی‌های شیرین و ارزشمند و سراسر غرور، عزت، اقتدار و افتخار هشت سال دفاع مقدس تنها و تنها به نام ملت ایران اسلامی در تاریخ ثبت شده است.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های جدید گفت: دفاع مقدس برگرفته از قیام عاشورا است و از صدر اسلام و پس از واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) در کربلا، نمونه بزرگی مانند هشت سال دفاع مقدس در تاریخ رقم نخورده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور تاکید کرد: امروز ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان به الگو و سرمشق بسیاری از کشورها تبدیل شده و اگر شاهد ‌بیداری اسلامی، پیروزی حزب‌الله لبنان و لرزه افتادن به نظام سلطه هستیم به خاطر تاثیرگذاری مقاومت رزمندگان ایران در برابر دشمنان در دوران جنگ تحمیلی است.

در این مراسم فرهاد شاه‌محمدی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی معرفی و از خدمات علی جلالی‌فراهانی تقدیر شد.

انتهای پیام/87002/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول