اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان زنجان تاکید کرد

ترویج فرهنگ دفاع مقدس توسط هنرمندان

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه توسط هنرمندان به دلیل تاثیر آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

ترویج فرهنگ دفاع مقدس توسط هنرمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید‌رضا اسماعیلی عصر امروز در نشست سراسری مسئولان دفاتر مطالعات و فرهنگ پایداری کشور اظهار داشت: برگزاری این نشست در ترویج فرهنگ شهادت و ادبیات پایداری نقش موثری دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهادت نصیب هر کسی نمی‎شود، تصریح کرد: امروز اگر ادعا داریم که مسیر شهدا را احیا می‏کنیم نباید بهانه نبود امکانات و سرمایه ما را از عملی شدن تصمیم خود باز دارد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه امروز همه مسئولان در روز قیامت در قبال وظایف خود پاسخ‏گو هستند، اضافه کرد: باید همه تلاش خود را در راه شهدا و در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه نباید مشکلات مسئولان را از اجرای برنامه‏ها و اهداف خود باز دارد، یادآور شد: تلاش برای شهدا و احیای راه و آرمان‏های آنها اجر مضاعفی در پی خواهد داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه حوزه هنری استان زنجان گام‏های موثری را در زمینه ادبیات پایداری و فرهنگ پایداری برداشته است، ادامه داد: حضور نویسندگان کتاب‏های «دا» و «نورالدین پسر ایران» در استان زنجان و برگزاری نشست این نویسندگان با هنرمندان استان از جمله اقدامات این حوزه در راستای ترویج ادبیات پایداری به شمار می‏رود.

وی با اشاره به برگزاری نشست‏ها و شب شعرهای مختلف با عنوان دفاع مقدس در حوزه هنری استان زنجان، اذعان داشت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در استان و ترغیب هنرمندان به این سو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان همچنین برگزاری نشست سراسری مسئولان دفاتر مطالعات و فرهنگ پایداری استان‏های مختلف را در استان زنجان اقدام بسیار مهمی در این راستا برشمرد و افزود: در این نشست مسئولان دفاتر از نظریات و تجربیات هم استفاده کرده‏اند.

وی همچنین تاکید کرد: هنرمندان استان زنجان در رشته‏های مختلف هنری آثار مختلفی را در زمینه دوران دفاع مقدس آفریده‏اند.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول