اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری

ششمین جشنواره نمایش عروسکی فردا در یاسوج برگزار می‌شود

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ششمین جشنواره نمایش عروسکی منطقه دو کشور با حضور مسئولان کشوری و هنرمندان در یاسوج برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره نمایش عروسکی فردا در یاسوج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست خبری رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اصحاب رسانه مرکز استان در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

سید هانی حسینی در این نشست از برگزاری جشنواره نمایش عروسکی منطقه دو کانون پرورش فکری کشور خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره دو روزه با حضور استان‌های تهران، آذربایجان غربی، مرکزی، هرمزگان، یزد و ایلام به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تاریخ افتتاحیه جشنواره را فردا ساعت 8:30 در سالن هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد و گفت: اعضای این جشنواره شامل 27 گروه نمایش، 11 گروه عضو و شش گروه مربی هستند که برنامه‌های خود را در این مدت زمان مشخص به اجرا می‌گذارند.

مسائل تربیتی، اخلاقی و دینی از محورهای جشنواره عروسکی است

حسینی در ادامه تصریح کرد: دو گروه از اعضا و چهار گروه از مربیان به مرحله کشوری راه می‌یابند.

این مسئول به محوریت و اهداف جشنواره اشاره کرد و گفت: محوریت و برنامه‌های نمایش مسائل تربیتی با رویکرد دینی و اخلاقی است و لازم به ذکر است حضور برای عموم کودکان و نوجوانان آزاد است.

حسینی مجموع میهمانان و مسئولان در جشنواره نمایش عروسکی را بالغ بر 170 نفر عنوان کرد.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های اختتامیه را تقدیر از برگزیدگان جشنواره و برگزیدگان مسابقه نامه‌ای به رهبرم عنوان کرد و گفت: مسابقه نامه‌ای به رهبرم در سال گذشته برگزار شد که در بین شرکت کنندگان از سه برگزیده جشنواره تقدیر می‌شود.

حسینی بازدید از آبشار یاسوج و حضور در تنگ گنجه‌ای و مهریان را از برنامه‌های تفریحی جشنواره عنوان کرد و ادامه داد: به منظور آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و طبیعی استان و همچنین جذب گردشگر بازدید از مناطق طبیعی استان را در دستور کار قرار دادیم.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول