اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش‌های قرائت قرآن، شعر آذری، عربی و فارسی

چهارمین جشنواره سراسری یادمان ولایت برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت گفت: چهارمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در چهار بخش قرائت قرآن، شعر آذری، شعر عربی و شعر فارسی برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره سراسری یادمان ولایت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حمدالله فاریابی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در چهار بخش قرائت قرآن، شعر آذری، شعر عربی و شعر فارسی برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های قرائت قرآن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، شعر آذری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، شعر عربی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و شعر فارسی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مراجعه و یا آثار خود را ارسال کنند.

فاریابی بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره گسترش و توسعه فرهنگ ولایی، تلاش برای شناخت ویژگی‌های شخصیتی علمی و مذهبی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، ترویج فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و هنری و برنامه‌ریزی در راستای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و ایجاد هماهنگی و انسجام بین نیروهای ارزشی، ولایتمدار برای پیشبرد اهداف نظام است.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره 28 مرداد ماه در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود شرایط حضور در جشنواره را ارسال اثر به صورت حضوری، پست سفارشی، ایمیل و پیام کوتاه، شرکت در جشنواره اعلام کرد.

فاریابی خاطر نشان کرد: جوایز در بخش قرآن نفر اول تندیس و لوح تقدیر به همراه 12 میلیون ریال، نفر دوم تندیس و لوح تقدیر به همراه 11 میلیون ریال و نفر سوم تندیس و لوح تقدیر به همراه 10 میلیون ریال است.

وی ادامه داد: جوایز در بخش شعر نیز شامل نفر اول تندیس و لوح تقدیر به همراه 10 میلیون ریال، نفر دوم تندیس و لوح تقدیر به همراه 9 میلیون ریال و نفر سوم نیز تندیس و لوح تقدیر به همراه هشت میلیون ریال است.

فاریابی اذعان داشت: مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ها 15 مرداد ماه و آیین اختتامیه جشنواره قرائت قرآن در کرمان 23 مرداد، شعر عربی در خوزستان، شعر آذری در آذربایجان غربی 18 مرداد ماه و شعر فارسی در جیرفت 27 مرداد است.

مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده بروشور و پوستر جشنواره به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به آدرس الکترونیکی Jk.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/80002/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول