اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط حوزه هنری استان سمنان صورت گرفت

بازبینی نمایش‏های راه یافته به دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه

نمایش‏های راه یافته به «دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه» در کارگاه‏های تخصصی مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفت.

بازبینی نمایش‏های راه یافته به دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، این کارگاه‏ها ظهر امروز به همت دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری استان سمنان و با حضور فرشاد منظوفی‏نیا، مدرس دانشگاه و کارگردان مطرح کشور به مدت دو روز در شهرستان‏های سمنان، شاهرود و سرخه برگزار شد.

در این کارگاه‏ها، نمایش‏های راه یافته از این شهرستان‏ها به بخش بازبینی دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه استان سمنان مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفت تا با کیفیت بهتر و بالاتر در این دوره از جشنواره به رقابت بپردازند.

فراخوان دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه در دو بخش نمایش صحنه‏ای و نمایشنامه‏نویسی با موضوعات ارزش‏های دینی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خانواده الگوی ایرانی، ادبیات کهن اسلامی و ایرانی، بیداری اسلامی و چشم‏انداز ایران 1404 ارائه شده است.

این جشنواره در راستای تحقق اهداف عالی و نیز اهداف والای انقلاب اسلامی و کشف و پرورش استعداد جوانان هنرمند، توجه به رسالت حوزه هنری با آفرینش‏های هنری فاخر در سطح جامعه و جریان‏سازی فکری متناسب با اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران با شعار «معنویت، اندیشه و هنر» در دی ماه سال 91 منتشر شد.

با استقبال شایسته نویسندگان و هنرمندان تئاتر در استان سمنان، 34 اثر در بخش نمایش صحنه‏ای و 18 اثر در بخش نمایشنامه‏نویسی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه، مرداد ماه سال جاری در سمنان، جشنواره منطقه‏ای شهریور ماه سال جاری در استان خراسان شمالی و جشنواره کشوری تئاتر سوره ماه، مهر ماه سال 92 در تهران برگزار می‏شود .

یادآور می‏شود؛ نخستین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه، شهریور ماه سال 1391 از سوی حوزه هنری استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول