اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گروه مستندساز علامه شیخ شوشتری خبر داد

پایان تدوین نخستین مستند علامه شیخ شوشتری

سرپرست گروه مستندساز علامه شیخ شوشتری گفت: کار تدوین مستند علامه شیخ شوشتری در تهران به پایان رسیده و قرار است این مستند از شبکه‌های ملی و استانی پخش شود.

پایان تدوین نخستین مستند علامه شیخ شوشتری

ابوالقاسم غلامحیدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مستند علامه شیخ شوشتری که از سال گذشته فعالیت برای ساخت آن آغاز شده است در شرایط کنونی مراحل پایانی تدوین را گذرانده و آماده پخش است.

وی با اشاره به مشخصات این مستند فاخر تاکید کرد: این مستند فاخر در 53 دقیقه و در دو بخش علامه شیخ از نگاه علما و دانشمندان و علامه شیخ از نگاه مردم و معتمدین شهرستان شوشتر ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پخش شبکه‌های تلویزیونی این مستند را مشاهده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این مستند توسط کارشناسان پخش بازبینی شده است و امتیازات لازم را برای پخش از شبکه‌های ملی و استانی خوزستان کسب کرده است.

غلامحیدر با اشاره به اینکه مصاحبه‌ها با علمای قم نیز تصویربرداری شده است، گفت: به دلیل جلوگیری از بیان محتوای فیلم مستند از علمای سخن گفته درباره علامه شیخ نام نمی‌برم ولی یکی از دانشمندانی که در این زمینه سخن گفته است دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به محتوای این مستند تاکید کرد: این مستند دوران نوجوانی، جوانی و کهنسالی علامه شیخ را به تصویر کشیده است و بیشتر این تصویربرداری‌ها در فضاهای طراحی شده شهرستان شوشتر انجام شده است.

سرپرست گروه مستندساز علامه شیخ شوشتری افزود: مردم شوشتر، معتمدین و علمای تراز اول کشور برای این مستند همکاری زیادی با تیم تصویربرداری و تهیه انجام داده‌اند.

وی با اشاره به بخش مهم این فیلم خاطرنشان کرد: بخش مهم این فیلم سخنان خانواده علامه شیخ شوشتری است که در این بخش دکتر محمدعلی شیخ و دکتر افقه مصاحبه کرده‌اند.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول