اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور خبر داد

ساخت مستند 40 دقیقه‌ای از زندگی شهید کشتکار

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور از ساخت مستند 40 دقیقه‌ای از زندگی شهید کشتکار خبر داد.

ساخت مستند 40 دقیقه‌ای از زندگی شهید کشتکار

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، حسین قنادیان عصر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید کشتکار در برازجان اظهار داشت: شهدا نقشی اساسی در موفقیت‌های نظام اسلامی داشته و دارند و هر چه داریم به برکت وجود شهدای گرانقدر است.

وی افزود: داشتن هنر متعهد، تربیت انسان‌های متعهد، توجه به کرامات اخلاقی و انسانی و از خودگذشتگی از ویژگی‌های مهم و مؤثر در انتخاب شهید کشتکار به عنوان شهید شاخص در بخش هنر کشور در سال 92 است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور از ساخت مستند 40 دقیقه‌ای از زندگی شهید کشتکار خبر داد و خاطر نشان کرد: با همت مسئولان شهرستانی و استانی و بسیج هنرمندان استان بوشهر یک مستند 40 دقیقه‌ای از زندگی این شهید ساخته شده است که جای تقدیر دارد.

معاون فرهنگی سازمان بیسج هنرمندان کشور نیز گفت: چهره هنری شهید کشتکار یک ظرفیت بالایی است که وی را به عنوان الگوی هنرمند متعهد بسیجی می‌توان به تمام هنرمندان ارائه کرد.

جواد جمیری افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و اسناد و مدارک موجود از کارهای هنری باقی مانده از شهید کشتکار، وی به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج هنرمندان کشور در سال 92 معرفی شد.

وی در ارتباط با ویژگی‌های هنری شهید کشتکار یادآور شد: شهید کشتکار هنر خود را در خدمت مکتب اسلام  و انقلاب اسلامی قرار داده بود و اخلاق‌محوری از ویژگی‌های اصلی فردی محسوب می‌شود.

جمیری ادامه داد: با توجه به این که سال 92 در بسیج هنرمندان به نام شهید غلامرضا کشتکار نامگذاری شده امسال چند برنامه ارزشمند با نام و یاد ایشان در سطح کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول