اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان:

خبرگزاری فارس اخبار را با مستندات ارائه می‌کند

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: خبرگزاری فارس اخبار را با توجه به مستندات و مدارک موجود ارائه می‌کند.

خبرگزاری فارس اخبار را با مستندات ارائه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد اسماعیل همدانی گلشن صبح امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان اظهار کرد: خبرگزاری فارس یکی از سایت‌های خبری است که با ارسال به موقع اخبار و پیگیری‌های روزانه توانسته در میان سایر خبرگزاری دیگر موقعیت خوبی را به دست آورد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های خوب و قابل تامل خبرگزاری فارس ارائه اخبار با مستندات و مدارک است، بیان کرد: علاوه بر رعایت زمان اخبار هنگامی که از مستندات آن مطمئن شدند، روی خروجی سایت قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان تاکید کرد: همین خصوصیت یکی از دلایلی است که می‌توان به این خبرگزاری اعتماد داشته و آن را یکی از منابع تهیه اخبار دانست.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های خبرگزاری فارس را دارا بودن اخبار در حوزه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: اینکه در صفحه اصلی یک خبرگزاری می‌توان به راحتی در حوزه‌های گوناگون اخبار مورد نظر را پیگیری کرد، یکی از امتیازات این سایت خبری است.

همدانی گلشنی به انتشار اخبار در زمان انتخابات اشاره و اضافه کرد: خبرگزاری فارس در زمان دوره چهارم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی توانست به خوبی وارد عمل شود و تمام ابعاد انتخابات را به درستی بررسی کند.

وی ادامه داد: اخبار مربوط به انتخابات را از طریق فارس 24 و فضای مجازی آن دنبال کرده است.

انتهای پیام/63007/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول