اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت گرفت

اثربخشی خدمات کلینیک صنعت خراسان‌رضوی به ارزش 201 میلیارد ریال

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: کلینیک صنعت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی در سال گذشته با ارائه خدمات مشاوره‌ای به صنایع، 201 میلیارد ریال اثر بخشی در واحدهای صنعتی داشته است.

اثربخشی خدمات کلینیک صنعت خراسان‌رضوی به ارزش 201 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی، مسعود مهدیزاده اظهار داشت: در سال 1391 تعداد 80 خدمات مشاوره‌ای به ‌طور کامل از سوی کلینیک صنعت به واحدهای صنعتی ارائه شد که منجر به حصول نتیجه و سبب ایجاد 201 میلیارد ریال اثربخشی در این واحدها شد.

وی افزود: مبلغ اثربخشی ایجاد شده نسبت به سال گذشته رشد 3.5 برابری داشته است.

وی گفت: برای نخستین‌بار در کشور کلینیک صنعت در سال 1386 توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی به منظور استفاده از ظرفیت متخصصان بخش تولید شاغل در دانشگاه و صنعت در جهت بهبود و ارتقا صنعت ایجاد شد.

مهدیزاده افزود: استقبال واحدهای تولیدی از کلینیک صنعت و مراجعه برای دریافت خدمات مشاوره‌ای متنوع در راستای بهبود وضعیت واحد صنعتی، نشان‌دهنده اهمیت لزوم این مرکز در کنار صنعت است.

وی در ارتباط با خدمات قابل ارائه در کلینیک صنعت اظهار داشت: ارائه مشاوره در زمینه دانش فنی و فرمولاسیون، بهره‌وری و عارضه‌یابی، خرید تجهیزات و ماشین‌آلات، سرمایه‌گذاری و بازار و مشاوره‌های مدیریتی از جمله خدماتی است که توسط مشاوران خبره و توانمند عضو کلینیک صنعت به واحدهای صنعتی متقاضی ارائه می‌شود.

مهدیزاده گفت: نیمی از هزینه‌های مشاوره واحدهای صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود و پس از طی مراحل اولیه مشاوره، اگر توصیه‌های مشاوران از نظر واحد صنعتی دارای اثر بخشی باشد، در مرحله دوم واحد صنعتی مستقیما با مشاور قرارداد منعقد نموده و روند بهبود را طی می‌کند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 109 نفر از اساتید دانشگاه، خبرگان صنعت و کارشناسان توانمند حوزه صنعت و دانشگاه به عنوان مشاور از طریق کلینیک صنعت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی به ارائه خدمات به واحدهای صنعتی می‌پردازند.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول