اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی و توسعه سازمان صنعت لرستان:

مشکلات 56 طرح نیمه تمام صنعتی لرستان بررسی شد

معاون برنامه‎ریزی و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در کارگروه توسعه عمران لرستان که در تهران برگزار شد، مشکلات 56 طرح نیمه تمام صنعتی لرستان بررسی شد.

مشکلات 56 طرح نیمه تمام صنعتی لرستان بررسی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی شیخ مرادی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه چهار هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‎های صنعتی نیمه تمام لرستان اختصاص یافته است، گفت: این میزان اعتبار برای پرداخت به 56 طرح نیمه تمام استان در کارگروه توسعه عمران لرستان اختصاص داده شده است.

وی افزود: فاز چهارم کارخانه سیمان دورود، کارخانه پوست چرم خرم‎آباد، طرح فولاد ازنا، آب معدنی گهر، سیمان خرم‎آباد و ... از جمله این طرح‎ها هستند که حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

در ادامه معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 50 درصد از مجموع یک هزار و 574 واحد صنعتی این استان، تعطیل و یا نیمه فعال هستند.

مسعود رضا، میزان سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی استان لرستان را 10 میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این سرمایه‌گذاری منجر به ایجاد 29 هزار و 341 فرصت شغلی در واحدهای صنعتی استان شده است.

وی اظهار داشت: واحدهای صنعتی استان لرستان با مشکلات فراوانی مواجه هستند که رفع این مشکلات برای فعال سازی کامل این واحدها، امری بسیار مهم و ضروری است.

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: سهم لرستان در صنعت کشور بسیار ناچیز است و بیش از 92 درصد اعتبارات صنایع از طریق وزارتخانه‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/2304/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول