اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان خوی:

استعدادهای نهفته در تئاتر شناسایی شود

دبیر دومین جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان خوی گفت: استعدادهای نهفته در رشته هنری تئاتر را باید شناسایی کرد و آنها را پرورش داد.

استعدادهای نهفته در تئاتر شناسایی شود

سلطان‌علی دریادل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: استعدادهایی که در رشته هنری تئاتر وجود دارد، باید شناسایی کرده و در راستای پرورش دادن آنها گام‌های بلندی برداشت.

وی با بیان اینکه از طریق تئاتر می‌توان فرهنگ ایثار، شهادت و سایر ارزش‌های اجتماعی را در جامعه نهادنه کرد، گفت: باید به این رشته هنری ارزش و منزلت فراتری را قائل شد، چرا که در آموزش زندگی سالم می‌توان از آن بهره گرفت.

دریادل ادامه داد: جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان خوی با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و حفظ ارزش‌های نظام در قالب هنر به مرحله اجرا درآمد.

سلطان‌علی دریادل مدت برگزاری این جشنواره توسط کانون بسیج هنرمندان خوی را دو روز اعلام کرد، افزود: 9 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، که داوران جشنواره چهار تئاتر را برای نمایش و اجرا انتخاب کردند.

وی افزود: موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین محور نمایش‌های این جشنواره بود.

دریادل رای هیئت داوران را عنوان کرد، ادامه داد: زهرا عزیزی به عنوان بازیگر زن برتر به دلیل بازی در نمایش پیراهن هزار یوسف، لوح ویژه و جایزه نقدی این جشنواره را نصیب خود کرد.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان تصریح کرد: بر اساس رای هیئت داوران حمید سعادتفر، جعفر وهاب‌پور و حمید حاجی رستم‌لو به عنوان بازیگران برتر مرد در نمایش‌های آخرین شب برگشت، پیراهن هزار یوسف و دست‌فروش انتخاب شدند، که با اهدای جایزه نقدی و لوح تجلیل شدند.

وی با اشاره به آرای بخش کارگردانی هیئت داوران، اضافه کرد: آرمین حسین‌پور با نمایش ج مثل جنگ و حسن وهاب‌پور با نمایش بوی پیراهن هزار یوسف در بخش کارگردانی لوح و جوایز این جشنواره را نصیب خود کردند.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول