اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان نمایش کمدی ارتفاعات:

پیشرفت تئاتر کمدی در شهر طنازان اصفهانی جالب نیست

کارگردان کمدی ارتفاعات گفت: تئاتر کمدی در اصفهان پیشرفت چندانی نداشته است و هنوز عملکرد ضعیفی دارد.

پیشرفت تئاتر کمدی در شهر طنازان اصفهانی جالب نیست

منصور قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تئاتر کمدی در اصفهان پیشرفت چندانی نداشته است و هنوز عملکرد ضعیفی دارد.

وی افزود: عدم پیشرفت تئاتر کمدی دلایل متعددی دارد که از جمله آن می‎توان به مهاجرت هنرمندان و بی‎توجهی به آنها از سوی مسئولان اشاره کرد.

کارگردان تئاتر گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان باید متولی اصلی تئاتر باشد اما وقتی این مرکز فعالیتی در جهت بهبود تئاتر انجام نمی‌دهد، شهرداری و یا ارگان‎های دیگر به میدان می‎آید که سبب می‎شود آنها هم نتوانند به صورت تخصصی کاری برای تئاتر انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید به تئاتر کمدی در اصفهان و با وجود مردم طناز و طنزپرداز شهری مستعد در زمینه تئاتر کمدی است بهای بیشتری دهند، ادامه داد: امیدوارم جشنواره تئاتر کمدی به بهبود وضعیت تئاتر کمدی در اصفهان کمک کند چرا که این جشنواره به علت وجود داوران خوب و سطح بالا، آثار فاخری را عرضه می‎کند.

قربانی در پایان تصریح کرد: تنها یک جشنواره برای بالابردن سطح کیفی تئاتر کافی نیست و باید زمینه‎های بیشتری به وجود آید تا کمدی در اصفهان جایگاه واقعی خود را بیابد.

انتهای پیام/63019/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول