اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امورشهری استانداری گلستان خبر داد

بازدید مجدد از شهرداری‎های گلستان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: به منظور اطمینان از رفع اشکالات وارده از شهرداری‎های استان مجدداً بازدید انجام می‎شود.

بازدید مجدد از شهرداری‎های گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدمحمدرضا سیدالنگی اظهار داشت: به منظور بررسی مشکلات و آگاهی از وضعیت شهرداریهای استان، از ابتدای سال تاکنون هشت شهرداری استان مورد بازدید کارشناسان اداره کل امور شهری استانداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طی این مدت از شهرداری‎های نوکنده، انبارالوم، سرخنکلاته، مراوه‎تپه، جلین، فاضل‎آباد، گمیشان و گالیکش بازدید عملیاتی به عمل آمده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با تاکید بر لزوم بروزرسانی دانش فنی و علمی و تبعیت از قانون و فصل‎الخطاب قراردادن آن اعلام کرد: در این بازدیدها که به طور مستمر و هفتگی انجام می‎شود، دوایر مختلف شهرداری، بررسی و نظارت شده و نواقص موجود به شهرداری اعلام و نسبت به رفع آن پیگیری می‎شود.

وی افزود: در بازدیدهای هفتگی این دفتر از شهرداری‎ها بعد از بررسی کارشناسان از واحدهای مختلف شهرداری، جلسه‎ای پیرامون بررسی‎های صورت پذیرفته با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان واحدهای مختلف شهرداری برگزار و کاستی‎ها و مشکلات پیش رو بازگو می‎شود تا با همکاری و مساعی مسئولان شهرستانی و استانی نسبت به رفع آن پیگیری و اقدام شود.

مدیرکل دفتر شهری استانداری گلستان همچنین تصریح کرد: به منظور اطمینان از رفع اشکالات وارده، مجدداً در آینده از همان شهرداری بازدید شده و تمامی نواقصی که قبلاً به شهرداری تذکر اعلام شده است مجدداً بررسی و نظارت می‎شود تا بدین ترتیب نواقص مذکور کاملاً مرتفع شود.

سیدالنگی در پایان ضمن تشکر از شهرداری‎ها و شوراهای اسلامی شهر در ارائه خدمات به شهروندان، برگزاری این نشست‎ها و بازدیدهای میدانی مسئولان و کارشناسان را مایه گسترش تعاملات سازنده و تبادل آرا و افکار، انتقال تجارب و تبیین دستاوردهای شهرداری‎ها دانست.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول