اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

مسابقات تیراندازی کارکنان شهرداری قزوین به کار خود پایان داد

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: مسابقات تیراندازی کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه با شرکت 19 تیم در بخش بانوان و 24 تیم در بخش آقایان برگزار شد.

مسابقات تیراندازی کارکنان شهرداری قزوین به کار خود پایان داد

سیدعلی فخار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان برنامه‌های ورزشی سازمان فرهنگی، برای کارکنان شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه وارد فاز جدیدی شد به طوری که در کنار مسابقات تیراندازی، برپایی رقابت‌های تنیس روی میز و فوتبال گل کوچک نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی در رابطه با نتایج مسابقات تیراندازی بیان کرد: در بخش تیمی مسابقات و در رشته تفنگ و تپانچه بادی سازمان آتش‌نشانی (الف)، شهرداری منطقه سه و سازمان فرهنگی ورزشی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: در بخش رقابت‌های تیمی بانوان، سازمان فرهنگی ورزشی (ب) مقام نخست را از آن خود کرد و تیم‌های «الف و د» از شهرداری منطقه سه، به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

فخار اضافه کرد: در بخش انفرادی بانوان، مهتاب محمدی از سازمان فرهنگی ورزشی به مقام نخست، انسیه پیله‌چی از شهرداری منطقه یک به مقام دوم و محبوبه رضایی از سازمان فرهنگی ورزشی به رتبه سوم دست یافتند.

وی در خصوص نتایج مسابقات انفرادی بخش تفنگ بادی (آقایان) توضیح داد: در این بخش محسن پارسایی‌مهر از سازمان آتش‌نشانی با 80 امتیاز نفر نخست، علی سرلک از معاونت عمرانی با 77 امتیاز نفر دوم و حسین مبارک‌آبادی از سازمان آتش‌نشانی با 74 امتیاز نفر سوم شناخته شدند.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد: در بخش تپانچه بادی نیز مجتبی نیازپور از شهرداری منطقه یک به مقام نخست و احمد میرزایی و رضاشیخلر از سازمان آتش‌نشانی هر یک با کسب امتیاز 81 و 74 به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کردند.

انتهای پیام/2667/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول