اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای تازه استخدام شهرداری‌های خراسان‌رضوی

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی از برگزاری دوره‌های آموزشی بدو خدمت برای حدود 400 نیروی تازه استخدام شهرداری‌های استان که در سال 90 در آزمون پذیرفته شده بودند، خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای تازه استخدام شهرداری‌های خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، سیدمجتبی علوی‌مقدم با اشاره به اجرای این طرح از هشتم لغایت چهاردهم تیرماه سال جاری اظهار داشت: افراد یادشده در 70 ساعت آموزش فشرده با مباحثی چون فرهنگ ارتباطات سازمانی، اخلاق اسلامی در سازمان‌ها، کار تیمی، ساختار نظام جمهوری اسلامی و دولت و قوانین، مقررات و ساختار شهرداری‌ها آشنا می‌شوند.

وی از دفتر شهری و امور شوراهای استانداری خراسان‌رضوی به عنوان متصدی برگزاری دوره‌های آموزشی شهرداری‌ها یاد کرد و گفت: سرفصل‌های آموزشی دوره یاد شده به صورت استاندارد و توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس‌جمهور تهیه و ابلاغ شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی حضور تمام نیروهای تازه استخدام شهرداری‌ها در این دوره آموزشی را الزامی دانست و ادامه داد: برای تسهیل در رفت و آمد افراد، دوره‌ها در هشت شهرستان نیشابور، سبزوار، کاشمر، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، گناباد، قوچان و مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70002/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول