اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

20 میلیارد ریال زکات در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری می‌‎شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‎شود تا پایان امسال 20 میلیارد ریال زکات در استان جمع آوری شود.

20 میلیارد ریال زکات در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری می‌‎شود

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 4 میلیارد ریال زکات در استان جمع آوری شده است.

وی افزود: پرداخت زکات در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد افزایش یافته است. پیش‌بینی می‎شود تا پایان امسال 20 میلیارد ریال زکات در استان جمع آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این مبلغ در زمینه فعالیت‌های عمرانی نظیر ساخت مساجد و حسینیه‌ها، کمک به ایتام و فقرا و تهیه جهیزیه نوعروسان زیر پوشش این نهاد هزینه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: طرح اطعام ایتام و گستردن سفره‌های اطعام نیازمندان توسط کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌‎شود.

رستگار در ادامه از برگزاری جشن رمضان همزمان با ماه مبارک در استان خبر داد و گفت: حامی یابی برای ایتام این استان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن است.

انتهای پیام/68001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول