اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

حضور 300 هزار دانش‌آموز خوزستانی در برنامه‌های تابستانه/اعزام15 هزار نفر به اردوهای برون استانی

مدیر کل آموزش وپرورش استان خوزستان از برنامه ریزی برای حضور 300 هزار دانش آموز این استان در برنامه‌های تابستانه خبر داد.

حضور 300 هزار دانش‌آموز خوزستانی در برنامه‌های تابستانه/اعزام15 هزار نفر به اردوهای برون استانی

رحمان فلاحی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: برای حضور 300 هزار دانش آموز خوزستانی در برنامه‌های تابستانه آموزش و پرورش انجام شده است.

وی به راه اندازی پایگاه‌های تابستانه در سراسر استان خوزستان اشاره کرد و گفت: دانش آموزان خوزستانی در 400 پایگاه آموزش و پرورش در شهرهای مختلف، تابستان خود را سپری می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان تصریح کرد: آموزش و پرورش استان خوزستان برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان را با شعار (هر دانش آموز یک مهارت) انجام خواهد داد.

فلاحی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار تابستان امسال، آموزش‌های مهارتی را به دانش آموزان شرکت کننده در برنامه‌های تابستانی ارائه می‌دهیم. گسترش آداب و مهارت‌های زندگی، بهداشت و سلامت از برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان برگزاری اردوهای برون استانی را یکی دیگر از برنامه‌های تابستانی عنوان کرد و گفت: امسال اردوهای دانش آموزی ویژه مناطق محروم انجام خواهد شد.

به گفته فلاحی، در تابستان سال جاری، 15 هزار دانش آموز در قالب اردوهای برون استانی به مناطق اطراف لواسان تهران اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: در طول تابستان امسال 300 دانش آموز دیگر نیز در قالب اردوهای یادآوران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و به زیارت حضرت امام رضا (ع) می‌روند.

انتهای پیام/72010/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول