اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ملایر:

طرح نشاط معنوی در بقاع ملایر آغاز شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از آغاز طرح نشاط معنوی در پنج بقعه شهرستان ملایر خبر داد.

طرح نشاط معنوی در بقاع ملایر آغاز شد

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: امسال طرح نشاط معنوی در پنج بقعه شهرستان ملایر برای علاقمندان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این بقاع شامل امامزاده عبدالله ملایر، تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده ابراهیم طجر سامن، امامزاده عبدالله روستای مهرآباد و تالار موقوفات شهر ملایر از امروز شروع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر هدف از اجرای این طرح را استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان برشمرد و گفت: این طرح از امروز شروع و تا 25 مردادماه ماه ادامه دارد.

وی کلاس‌های طرح نشاط معنوی را شامل کلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف کلاس‌های فرهنگی، احکام، مشاوره و اخلاق و برنامه‌های فرهنگی و اردویی بیان کرد.

زین‌العابدینی از ثبت نام بیش از 300 نفر در این طرح در بقاع متبرکه شهرستان ملایر خبر داد و ابراز داشت: علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به بقاع متبرکه اعلام شده در طرح و یا اداره اوقاف و امور خیریه مراجعه کنند.

وی یادآور شد: به علت همزمان شدن کلاس‌های طرح نشاط معنوی با ماه مبارک رمضان کلاس‌های قرآن در قالب طرح تربیت حفاظ و ترتیل‌خوانی نیز خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خاطرنشان کرد: در پایان طرح نشاط معنوی به شرکت‌کنندگان برگزیده در کلاس‌ها هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/89013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول