اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای جیرفت عنوان کرد

افت 7 تا 59 درصدی دبی چاه‌های منطقه/ تلاش برای جلوگیری از بحران آب

مدیر امور اداره آب و فاضلاب شهرستان جیرفت گفت: افت دبی چاه‌های منطقه از هفت تا 59 درصد است و باید در راستای تنویر افکار مشترکان و توجه وی‍ژه آنان به این موضوع برای جلوگیری از بحران آب اقدام کرد.

افت 7 تا 59 درصدی دبی چاه‌های منطقه/ تلاش برای جلوگیری از بحران آب

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد سنجری ظهر امروز در جلسه هماهنگی امور مشترکان شهرهای جنوبی استان کرمان در این شهرستان اظهار داشت: این جلسه به دلیل توجه خاص شرکت آب و فاضلاب به مشترکان خود در سراسر استان کرمان و در راستای خدمات‌رسانی به آن‌ها با رعایت ضوابط و مقررات برگزار شده است.

وی نحوه خدمات‌رسانی به مشترکان و کاهش هدررفت آب با کمک مشترکان را در دستور کار اداره‌های امور آب و فاضلاب شهری دانست و افزود: با توجه به ذخایر آبی زیرسطحی باید در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و جلوگیری از اسراف و تبذیر عمل کرد.

سنجری با تأکید بر استفاده از ظرفیت منطقه‌ای برای تبدیل شدن به الگوی مناسب بنگاه اقتصادی تصریح کرد: افت دبی چاه‌ها از هفت تا 59 درصد است، بنابراین باید در راستای تنویر افکار مشترکان و توجه وی‍ژه آنان به این موضوع برای جلوگیری از بحران آب اقدام کرد.

وی همچنین گزارشی از نحوه تولید و میزان فروش آب، تعدد مشترکان، وضعیت مصرف آب و متوسط بارندگی در سطح دنیا، ایران، استان کرمان و شهرستان جیرفت ارائه کرد.

به گزارش فارس، جلسه هماهنگی امور مشترکان شهرهای جیرفت، عنبرآباد، ساردوئیه، جبالبارز، مردهک، دوساری، کهنوج، فاریاب، منوجان، اسلام‌آباد و قلعه‌گنج با حضور معاون امور مشترکان و مدیران ستادی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و مدیران و رؤسای شهرهای جنوبی استان در امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/80001/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول