اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خوزستان

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان از برگزاری نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های خوزستان تا پانزدهم تیرماه سال‌جاری در اهواز خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خوزستان

محمدرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در راستای نقش فرهنگی مطبوعات در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های امت انقلابی و بالابردن سطح آگاهی و معرفی آن‌ها در سالی که مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی است، نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان از طرف سرای روزنامه‌نگاران استان خوزستان و با هدف معرفی و تقدیر از تلاش‌های پدیدآورندگان آثار فرهنگی اجتماعی برتر استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضوابط شرکت در جشنواره تصریح کرد: بخش‌های اصلی شامل مطبوعات محلی و منطقه‌ای، دفاتر نمایندگی خبرگزاری‌ها و سرپرستی روزنامه‌های سراسری است و هر متقاضی می‌تواند حداکثر پنج اثر را در سه رشته برای شرکت در جشنواره ارائه کند.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان اضافه کرد: در فرم درخواست شرکت در جشنواره، مشخصات شرکت‌کنندگان باید برای هر زمینه و گرایش به انضمام اصل تایید شده اثر (توسط مدیر مسئول، سردبیر و سرپرستی نشریه و خبرگزاری) به طور جداگانه تکمیل و تائید و به همراه اثر، تحویل سرای روزنامه‌نگاران استان شود.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در موضوع عکس و کاریکاتور، لازم است علاوه بر ارسال نسخه چاپ شده در نشریه، اصل اثر را در قالب لوح فشرده ارسال کنند.

ایزدی در ادامه ضوابط این جشنواره خاطرنشان کرد: آثار ارسالی برای شرکت در بخش مسابقه حتما باید در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خردادماه 92 منتشر شده باشد.

وی بیان کرد: آثار ارسالی باید با موضوعات حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، انتخابات و ریاست جمهوری، انتخابات و شورای اسلامی شهر و روستا ـ شهر، شهرداری و زیباسازی شهر باشد.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان عنوان کرد: آثار رسیده در مرحله مقدماتی توسط داوران استانی از گرایش‌ها و رشته‌های اعلام شده اثر (جمعا 60  اثر) انتخاب و برای داوری نهایی به سرای روزنامه‌نگاران ایران ارسال خواهد شد.

وی گفت: در مرحله نهایی توسط داوران مرکز، از گرایش‌ها و رشته‌های اعلام شده سه اثر برتر (جمعا 18 اثر) انتخاب، معرفی و جوایز آن از تهران ارسال و اهدا خواهد شد.

ایزدی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به گرایش‌ها و رشته‌های این جشنواره اظهار کرد: یادداشت، سرمقاله، مقاله، تیتر، گزارش خبری، گزارش، عکس، صفحه‌آرایی و کاریکاتور از بخش‌های این جشنواره برای شرکت‌کنندگان است.

وی با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار خاطرنشان کرد: پانزدهم تیرماه سال‌جاری آخرین مهلت ارسال آثار است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه (سرای روزنامه‌نگاران خوزستان)؛ اهواز ـ باغ معین ـ خیابان شهیدعطاری ـ بین کیکاوس و شریف‌زاده ـ کوچه شهید محمدی ـ پلاک 109 ارسال کنند.

ایزدی عنوان کرد: علاقه‌مندان و خبرنگاران در صورت برخورد با مشکل و یا سوالی می‌توانند با شماره‌های 2215657-0611 و یا نمابر 2218584-0611 تماس حاصل کنند و موارد را با ما میان بگذارند.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول