اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری استان اصفهان:

خبرگزاری فارس سریع‌ترین رسانه است

معاون عمرانی استانداری استان اصفهان گفت: خبرگزاری فارس سریع‌ترین رسانه در مباحث اطلاع‌رسانی است و با ظاهر ساده خود مخاطبان بسیاری را به خود جذب می‌کند.

خبرگزاری فارس سریع‌ترین رسانه است

به گزارش فارس از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز از خبرگزاری فارس استان اصفهان بازدید کرد و از نزدیک با چگونگی فعالیت این رسانه در استان اصفهان آشنا شد.

وی در جریان بازدید خود اظهار کرد: عدم تغییر ورژن فارس یکی از محاسن این رسانه است.

معاون عمرانی استانداری استان اصفهان ادامه داد: رصد اخبار برای مردم باید راحت و آسان باشد و اینکه مجبور باشی برای مشاهده خبرها گزینه‌های مختلف را انتخاب کنیم، مقداری کار را دشوار می‌کند.

جمالی‌نژاد تأکید کرد: به دلیل فرصت و زمان اندک مسئولان برای رصد سایت‌ها و خبرگزاری‌ها به نظر من خبرگزاری فارس یکی از سایت‌های خبری است که به سرعت و آسان می‌توان تمامی اخبار را مشاهده کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شفافیت و انتقال سریع اخبار یکی از ویژگی‌های خبرگزاری‌ها است، اضافه کرد: خبرگزاری فارس توانسته اخبار را در ضمن اینکه سریع بر روی سایت قرار می‌دهد، شفاف و آشکار بیان کند.

انتهای پیام/63007/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول