اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی:

فارس قابل اعتمادترین خبرگزاری است‌

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی خراسان شمالی گفت: خبرگزاری فارس قابل اعتمادترین خبرگزاری بوده و قرار گرفتن این رسانه در صدر پر بازدیدترین خبرگزاری کشور، برازنده فارس است.

فارس قابل اعتمادترین خبرگزاری است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،‌ محمد اکبرزاده بعد از ظهر امروز در نشست با مدیر خبرگزاری فارس در خراسان شمالی اظهار کرد: همه روزه پنج نوبت خبرگزاری فارس را به عنوان یک رسانه معتبر بازدید می‌کنم.

وی با بیان اینکه به لحظه بودن و انتشار سریع و گسترده اخبار از ویژگی‌های خبرگزاری فارس است، تصریح کرد: این ویژگی باعث شده تا هر لحظه به مخاطبان این رسانه پر طرفدار افزوده شود.

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تنوع اخبار را از دیگر ویژگی‌های این خبرگزاری برشمرد و گفت: خوشبختانه این خبرگزاری برای تمامی سلیقه‌ها تولید اخبار و گزارش داشته که این از نکات مهم این رسانه است.

وی همچنین با تحسین اخبار خبرگزاری فارس در ایام انتخابات و تشویق مردم برای حضور در انتخابات 24 خرداد، خاطرنشان کرد: این مهم از مشی متعهدانه خبرگزاری فارس و خبرنگاران آن ناشی شده که به خوبی توانست نقش خود را در این راستا به شایستگی ایفا کند.

مدیر خبرگزاری فارس در خراسان شمالی هم در این نشست گفت: خبرگزاری فارس در این استان مثل سایر رخدادها با به‌کارگیری حداکثر توان و ظرفیت در این عرصه فعالانه عمل کرد.

اکبر منصوری اضافه کرد: این خبرگزاری در استان برای برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات 24 خرداد از ماه‌ها قبل اقدام به تولید و انتشار خبر و گزارش کرد.

انتهای پیام/63002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول