اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از انجام موفقیت‌آمیز انتخابات 24 خرداد

فرماندار اردبیل از دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل بازدید کرد

فرماندار اردبیل به دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات 24 خرداد و خلق حماسه سیاسی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل و بازدید از این خبرگزاری از حضور حماسی مردم در خلق این حماسه سیاسی قدردانی کرد.

فرماندار اردبیل از دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر دقایقی پیش با حضور در دفتر خبرگزاری فارس به روند سالم برگزاری انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: امسال با توجه به تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های دقیق یک انتخابات پر‌شور و نشاط ، کم دغدغه و کم حاشیه‌ای را در مرکز استان شاهد بودیم که مشارکت بالای مردم سبب شد تا دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از تدبیر خام خود مایوس و ناامید شوند.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات سطح شهر که در فضای 15 هزار متر‌مربع انجام شد سبب شد تا آراستگی و نظافت شهری بیش از گذشته حفظ شده به طوری که در این دوره از انتخابات کمترین تبلیغات کاغذی و دیوار‌نویسی‌ها را شاهد بودیم که اگر تبلیغاتی نیز صورت گرفت در فضای تعیین شده رخ داد.

فرماندار اردبیل یادآور شد: بنده با تجربه‌ای که در شهرهای نیر، گرمی و سرعین داشتم با همکاری شهرداری اردبیل در مرکز استان نیز تبلیغات را سر و سامان داده و امروز بعد از پایان انتخابات شاهد آن هستیم که ماموران شهرداری در فرصت دو سه روزه آثار تبلیغاتی را امحا کردند.

دبیر گفت: ساماندهی شعب اخذ رای بعد از گذشت سه دهه از برگزاری انتخابات به شکل مستمر و تعیین صندوق‌ها به شکل معمول را شاهد بودیم که در این ساماندهی سعی کردیم توزیع صندوق‌های رای با فاصله معقول و مناسب تدارک دیده شود تا مبادا شعبه یا صندوقی با حجم بالا و صندوق دیگری با کمترین حجم آرا روبرو شود.

این مسئول سومین برجستگی انتخابات اردبیل را در این دوره حفظ امانتداری و تغییر در دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعلام کرد و بیان داشت: حضور نمایندگان کاندیداها در شمارش آرا سبب شد تا ذهنیت تقلب به حداقل رسیده و زمان اعلام نتایج را نیز با تدابیر مناسب کاهش دادیم.

فرماندار اردبیل از صرفه‌جویی در هزینه‌ها با تدابیر لازم در زمان برگزاری انتخابات خبر داد و افزود: ما در 20 نقطه شهر و با محوریت مساجد تبلیغات چهره به چهره داشتیم به طوری که کاندیداهای شورای شهر اردبیل به صورت رو در رو با مردم دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.

دبیر با قدردانی از همکاری خوب رسانه‌ها به ویژه همکاری شایسته و درخور خبرگزاری فارس در انعکاس سریع و به موقع اخبار و رویدادها در این رسانه تصریح کرد: مانند صحنه‌های دیگر، خبرگزاری فارس در اردبیل با جدیت تمام به پوشش این رویداد عظیم پرداخت و به معنای واقعی سعی کرد انجام وظیفه صادقانه و شفاف داشته باشد.

 

 

صداقت و خستگی‌ناپذیری فارس ستودنی است 

وی ادامه داد:‌ خبرگزاری فارس در انعکاس شفاف و صادقانه اخبار و همچنین سختکوشی در تمام صحنه‌ها چهره شاخص و ممتاز رسانه‌های استان است که همچنان مورد وثوق و اطمینان مردم نیز می‌باشد.

فرماندار اردبیل با بیان این تعبیر که خبرگزاری فارس را از خودمان می‌دانیم، گفت: خبرگزاری فارس به صورت ملی و استانی همیشه مایه غرور ماست و از اینکه چنین رسانه‌ای‌ پویا و پر تحرک اخبار و رویدادها را به سرعت انعکاس می‌دهد، خوشحال و خشنود هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ابتدای این بازدید و نشست صمیمی سرپرست خبرگزاری فارس در اردبیل در سخنانی ابراز داشت: خلق حماسه سیاسی ملت در 24 خرداد که با تبعیت بی‌چون و چرا از خط ولایت انجام شد تمام تحلیل‌گران داخلی و خارجی را به بهت فرو برده و قطعاً دشمن از سنگینی این شکست و حضور آگاهانه مردم دیگر نمی‌‌تواند کمر راست کند.

علیرضا حسین‌نژاد با یادآوری اینکه خبرگزاری فارس در یک دهه فعالیت خود تنها خط و مرز خود را ولایت و منافع ملی تعریف کرده است، تاکید کرد: این رسانه که سرمایه اصلی خود را اعتماد و وثوق مردم می‌داند معتقد است با وحدت، همدلی و وفاق مسئولان توسعه و پیشرفت کشور و استان اردبیل رقم می‌خورد که قطعاً این رسانه نیز می‌کوشد با ارجح دانستن منافع ملی و استانی در انعکاس رویدادها صادقانه عمل کند.

 

انتهای پیام/62001/ی40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول