اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

شورای شهر با بسترسازی مثبت دید مردم را تغییر دهد

عضو شورای شهر اهواز گفت: شورای اسلامی این شهر باید با ایجاد یک بستر مناسب دید مردم را تغییر دهد.

شورای شهر با بسترسازی مثبت دید مردم را تغییر دهد

علی ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: نخستین مسئله‌ای که در شورای شهر اهواز مطرح است این بوده که اعضای شورا باید تعامل خوبی با یکدیگر داشته باشیم.

وی ادامه داد: تمام ادارات و مسئولان برای ساختن شهری زیبا و پاکیزه مسئول هستند و نیاز به برقراری تعامل و رابطه با اعضای شورای شهر دارند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز به تجربه تلخ سومین دوره شورای شهر اهواز اشاره کرد و گفت: دیدگاه مردم اهواز نسبت به شورای شهر تا حدودی منفی است، البته شهروندان بابت این دید منفی حق دارند.

وی ادامه داد: اگر انتخابات شورای شهر با ریاست جمهوری هم زمان نبود استقبال برای انتخابات شورای شهر بسیار کمتر از این حد صورت می‌گرفت.

وی با بیان اینکه بسیاری از رای‌های شورای شهر قبیله‌ای بوده است، عنوان کرد: اعضای شورای شهر از تخصص‌های مختلف هستند که یک ترکیب مناسب را تشکیل داده‌اند و امیدوار هستیم که این اتفاق در شورای سوم صورت نگیرد.

ناصری خاطرنشان کرد: مهمترین کار شورای شهر این است که یک شهردار بزرگ و به تمام معنی مدیر را برای شهر انتخاب کنیم، شهرداری که در حد و جایگاه اهواز باشد.

وی با بیان اینکه شهردار متخصص و متعهد می‌تواند نیروهای قوی را در اطراف خود بچیند افزود: شهردار خوب باید بتواند از همین ظرفیتی که وجود دارد استفاده کند و بهره‌برداری شهرداری را بالا ببرد.

عضو شورای شهر اهواز اضافه کرد: شهردار باید کاری کند که درآمدزایی در شهر به نقطه مطلوب برسد، نه اینکه فقط منتظر اعتبارات بماند!

وی بر لزوم اجرای کارهای عمرانی در اهواز تاکید کرد و گفت: همه شخصیت‌های استانی باید دست به دست هم دهند تا این شورا موفق شود و آنچه در شورای سوم گذشت تکرار نشود.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: شورای شهر باید با ایجاد یک بستر مناسب دید مردم را تغییر دهد.

انتهای پیام/72011/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول