اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

دستگاه قضایی به زینت مردمداری و عدالت آراسته است

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: دستگاه قضایی امروز به زینت مردمداری و عدالت آراسته شده و باید این ظرفیت را قدر دانست.

دستگاه قضایی به زینت مردمداری و عدالت آراسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: دستگاه قضایی باید مصداق واقعی از اجرای عدالت و احکام دینی و مکتبی باشد، چراکه کوچک‌ترین تبعیض بزرگترین بی‌اعتمادی را زمینه‌ساز می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در سال‌های اخیر با رهنمود‌های مقام معظم رهبری توفیقات خوبی در امر پیشگیری و کاهش اطاله دادرسی به دست آورده است، عنوان کرد: شکل‌گیری شوراهای حل اختلاف بزرگترین هنر دستگاه قضا بود که امروز بسیاری از پرونده‌ها و دعاوی از طریق این شورا و با صلح و سازش خاتمه می‌یابد.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد افزود: نباید اجازه دهیم تمام دعاوی و اختلاف‌ها در مراجع قضایی رسیدگی شود، چراکه با مشورت‌های خانوادگی‌، همسایگی، محلی، قومی و قبیله‌ای می‌توان بسیاری از نزاع‌ها، درگیری‌ها و پرونده‌های قضایی را حل و فصل کرده و صورت آرامش و امنیت به آنها داد.

علوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام شهید بهشتی ادامه داد: دشمن احساس می‌کرد با ترور شخصیت‌های والامقام این کشور می‌تواند انقلاب را از حرکت و موج ایجاد شده متوقف کند؛ در حالی که شهادت بزرگانی همچون بهشتی خون تازه‌ای را در رگ‌های انقلاب ساری و جاری کرد.

وی تصریح کرد: دشمن بعد از ناکام شدن در ترور مقام معظم رهبری به عنوان ذخیره الهی در 7 تیر در حرکتی مذبوحانه شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام را به شهادت رساند تا همه دنیا بفهمند که پشت پرده جریان نفاق و فشارهایی که در آن مقطع به دکتر بهشتی وارد می‌شد از چه قرار است.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد یادآور شد: امروز مدعیان دروغین حقوق بشر با حمایت همه جانبه از گروه‌های تروریستی سعی می‌کنند آنها را مجهز کنند که این تناقض رفتار آنها را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علوی در پایان سخنان خود بیان داشت: جریان نفاق و پشت پرده آن بعد از ماجرای 7 تیر مشخص شد و همه فهمیدند که دستگاه جاسوسی غرب با این ترور‌ها به دنبال کدام اهداف است.

انتهای پیام/62003/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول