اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین تأکید کرد

تلاش مسئولان قضایی در کاهش زمان اطاله دادرسی

امام جمعه شهر قزوین بر تلاش مسئولان قضایی در کاهش زمان اطاله دادرسی در محاکم قضایی تأکید کرد.

تلاش مسئولان قضایی در کاهش زمان اطاله دادرسی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجد‌النبی (ص) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: از مسئولان دستگاه قضایی انتظار داریم تلاش خود را به کار گرفته تا شاهد کاهش زمان اطاله دادرسی در محاکم قضایی و دادرسی باشیم.

مسئولان قضایی در اجرای عدالت کوشا باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین بیان کرد: مسئولان قضایی با استفاده از برنامه‌ریزی مدون باید در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای عدالت کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به گرامیداشت مقام شامخ شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش تصریح کرد: هفته قوه قضائیه بهترین زمان برای ارائه گزارش دستگاه قضایی به مردم است تا همگان در جریان کارهای انجام شده این دستگاه قرار گیرند.

مردم همچنان به روحانیت اعتماد دارند

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خاطر نشان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد نشان داد مردم کشورمان همچنان به روحانیت اعتماد داشته و همیشه پای صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ایران حاضر هستند.

باریک‌بین با تبریک به رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: مردم با انتخاب خود نشان دادند همچنان به روحانیت وفا دارند و با اعتماد کامل به این پیش‌قراولان بصیرت و آگاهی اعتقاد دارند و با تبعیت از آن‌ها گوش به فرمان علمای دینی هستند و در تنگناها به آن‌ها امیدوارند.

وی با اشاره به مشارکت 72 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری اخیر افزود: با این مشارکت یک بار دیگر توطئه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی شده است.

مردم با حضور در انتخابات بصیرت خود را به رخ جهانیان کشاندند

باریک‌بین با بیان اینکه ملت غیور ایران اسلامی همواره مدافع ولایت فقیه بوده‌اند، ابراز داشت: ملت هوشیار ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه در خلق حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری بر آن بارها تأکید داشته‌اند ،بصیرت و آگاهی خود را به جهانیان نشان دادند.

امام جمعه شهر قزوین خاطر نشان کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها در واقع حمایت و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و با این حضور پرشور حماسه سیاسی تحقق یافته که باید ملت و مسئولان برای تحقق حماسه اقتصادی نیز تلاش کنند.

منتخبان شوراها با جدیت مشکلات مردم را بر طرف کنند

وی با اشاره به وظایف منتخبان شوراها افزود: منتخبان شوراهای شهر و روستا عصاره مردم بوده و باید در بر طرف کردن مشکلات مردم، عمران و آبادانی شهرها و روستا اهتمام بیشتری ورزند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: از منتخبان مردم در شوراها انتظار داریم در کنار حفظ وحدت و همدلی همه تلاش خود را به کار گرفته تا مشکلات مردم را با جدیت بر طرف کنند.

انتهای پیام/77001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول