اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

سیستم قضایی رضایتمندی مردم را مد نظر ویژه قرار دهد

امام جمعه موقت ملایر گفت: سیستم قضایی در جهت رضایتمندی مردم باید کارهای خود را به نحو موثر انجام دهد.

سیستم قضایی رضایتمندی مردم را مد نظر ویژه قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت الاسلام احد آزادیخواه ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: خلاصه تقوای الهی این است که اوامر الهی را اطاعت و از منکرات دوری کنیم.

 وی عنوان داشت: اوامر الهی در مسیر تکامل بشر بوده و کسی که آنها را به کار ببندد به سعادت می‌رسد.

امام جمعه موقت ملایر جمهوری اسلامی ایران را خاستگاه مردمی و خاستگاه اسلامی برشمرد و گفت: چیزی که باعث پیروزی انقلاب شد اخلاص در عمل و تقوی الهی بود.

 وی ابراز داشت: بندگی خدا با حریت و آزادگی هیچ منافاتی ندارد و کسانی که در راه خدا قدم برداشته و اخلاص و تقوا پیشه کنند بی شک پیروز و سعادتمند خواهند شد.

آزادیخواه بر بندگی خدا تاکید کرد و افزود: شروع بندگی رسیدن به آزادگی و حریت است و اگر در جامعه حس عبودیت اصلاح شود آن جامعه مدینه‌ای فاضله خواهد شد.

وی بر توجه به حجاب ظاهری تاکید کرد و عنوان داشت: در این میان بانوان وظیفه‌ای سنگین دارند و حجاب هیچ منافاتی با آزادی بانوان ندارد.

امام جمعه موقت ملایر بر پرداخت زکات تاکید کرد و افزود: پرداخت زکات توسط کشاورزان باعث برکت در مالشان شده که در بخش پرداخت زکات ملایر جایگاه خوبی دارد.

وی خطاب به کسبه بازار نیز گفت: در خرید فروش خود دقت کنید و بر پایه عدل ترازوهای خود را میزان کرده که فردا در برابر مردم و خداوند شرمنده نشوید.

 آزادیخواه نگاه الهی و خدامحوری را باعث پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: با وجود توطئه‌ها و تهدیدهای دشمن به یاری خدا انقلاب اسلامی تا به امروز استوار مانده و همچنن استوار پیش خواهد رفت.

وی به شهادت شهدای هفت تیر و هفته قوه قضاییه اشاره و تصریح کرد: این عمل منافقین یک حرکت ناجوانمردانه بود که سند مظلومیت ایران را به اثبات رساند.

امام جمعه موقت ملایر یادآور شد: شهید بهشتی و یاران وفادارشان نشان داد که انقلاب اسلامی یک قدم از مسیر خود عقب نمی‌رود و دشمنان خواستند با این حرکت ناجوانمردانه خود صدای ملت به گوش دنیا نرسد.

وی خاطرنشان کرد: اما شهادت شهدایی چون قدوسی، مطهری و شهید مفتح نشان داد که ملت ایران بیدار است و در مسیر انقلاب حرکت می‌کند.

آزادیخواه با اشاره به توطئه‌های دشمن گفت: دشمن احساس کرد بعد از رحلت امام عمر انقلاب به پایان رسیده اما بعد از امام راحل(ره) رهبری سکانداری انقلاب را با مدیریتی درست در دست گرفت و دشمن را ناامید کرد.

 وی با اشاره به هفته قوه قضاییه بیان داشت: سیستم قضایی در جهت رضایتمندی مردم باید کارهای خود را به نحو موثر انجام دهد.

 آزادیخواه خاطرنشان کرد: مطالبه مردم از قوه قضاییه این است که به بهترین وجه حق به حق‌دار برسد.

وی گفت: دشمن تئوری فتنه را برای 24 خرداد طراحی کرده بود اما ملت با رهنمودهای رهبری هوشیارانه عمل کرده  و دشمن را ناامید کردند.

امام جمعه موقت ملایر ابراز داشت: دشمنان بعد از آن همه حساسیت و تهدید بعد از مشارکت میلیونی مردم از ملت ایران عذرخواهی کرده و به تبلیغات سوء خود در برابر ملت ایران اعتراف کردند.

 وی در پایان به برکات ماه شعبان اشاره کرد و عنوان داشت: مناجات شعبانیه نکات ارزنده و مفیدی معنوی دارد که مردم نسبت به خواندن آن اقدام کنند.

انتهای پیام/89013/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول