اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 صورت گرفت

اجرای طرح «مهد کودک سبز» در جنوب تهران

طرح «مهد کودک سبز» به‌منظور ترویج فرهنگ بازیافت و نهادینه کردن آن در بین کودکان از سوی شهرداری منطقه 20 در مهدهای کودک این منطقه اجرا شد.

اجرای طرح «مهد کودک سبز» در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، طرح «مهد کودک سبز» به‌منظور ترویج فرهنگ بازیافت و نهادینه کردن آن در بین کودکان از سوی شهرداری منطقه 20 در مهدهای کودک این منطقه اجرا شد.

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 20 امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح مهد کودک سبز با هدف آشنایی کودکان زیر شش سال با مواد قابل بازیافت آغاز شده است که در حال حاضر 12 مهد کودک این منطقه زیر پوشش این طرح آموزشی قرار گرفته‌اند.

احمد گرامی خاطرنشان کرد:‌ آموزش سرودهای بازیافتی، تهیه کاردستی با مواد دورریز و قابل بازیافت، نقاشی گروهی و انفرادی با موضوع بازیافت و شهر کثیف و تمیز، آموزش چگونگی تفکیک پسماندها و... از جمله اقداماتی است که در طول اجرای طرح مهد کودک سبز در مهدهایی نظیر تیکا، مهوار، ترنم و خانه‌های کودک سراهای محله این منطقه در حال اجراست.

وی به استقبال شهروندان از طرح جمع آوری پسماند خشک از درب منازل اشاره کرد و گفت: کارت اشتراک این طرح در بین شهروندان توزیع شده و ماشین‌های ملودی زن طبق زمان‌بندی مشخص اقدام به جمع‌آوری پسماندهای خشک مشترکین می‌کنند.

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 20 تهران در پایان تصریح کرد: آموزش‌های چهره به چهره در مجتمع‌های مسکونی، اداری، آموزشی و اصناف از دیگر اولویت‌های این اداره است که با هدف ارتقای آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ بازیافت پسماندها در سطح منطقه انجام می‌شود. 

انتهای پیام/2462/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول