اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همراه تیم ملی

جودوکار نوجوان قزوینی عازم ارمنستان شد

رامین صفویه جودوکار نوجوان قزوین امروز به همراه تیم ملی برای حضور در اردوی مشترک با تیم ارمنستان عازم این کشور اروپایی شد.

جودوکار نوجوان قزوینی عازم ارمنستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کادر تیم ملی جودوی کشورمان صفویه را به همراه 18 ورزشکار دیگر به اردوی آماده‌سازی ارمنستان اعزام کرده است تا علاوه بر برگزاری دیدار تدارکاتی جودوکاران تیم ملی با ورزشکاران این کشور اروپایی، برای دریافت ویزای آمریکا به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان اقدام کنند.

صفویه که با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی و از پیش رو برداشتن تمام حریفان خود حضورش را در پیکارهای جودو قهرمانی نوجوانان جهان قطعی کرده، در افتخارات ورزشی خود عنوان سومی رقابت‌های قهرمانی جودوی دانش آموزان جهان 2012 کشور روسیه را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

این جودوکار ارزنده استان که خود را برای حضور در مسابقات نوجوان جهان که اواخر تیرماه سال جاری در کشور آمریکا برگزار می‌شود آماده می‌کند، قرار است تیم ملی نوجوانان کشورمان را در وزن 90 - کیلوگرم همراهی کند.

به طور حتم صفویه با توجه به سن و سال کمی که دارد، می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور به لحاظ فنی نبوغ و استعداد خود را شکوفا سازد و با تمرین و حضور در مسابقات جهانی با تجارب زیادی که کسب می‌کند، به یکی از برترین‌های جودوی کشور تبدیل شود.

به هر حال نکته قابل تأمل این است که ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح استان در سال‌های اخیر شروع‌های خوبی داشته‌اند و به طور معمول در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در اردوهای تیم ملی، جودوکاران قزوینی حضوری مستمر داشته‌اند.

جودو یکی از ورزش‌های رزمی است که پرمدال بوده و اگر چه قهرمان‌پروری در این رشته ورزشی، کاری دشوار قلمداد می‌شود، با توجه به ظرفیت‌هایی که جودوکاران استان از خود نشان داده‌اند، می‌توان اذعان کرد که استعداد و انگیزه خوب ورزشکاران این رشته ورزشی را برای قهرمان‌پروری فراهم ساخته‌اند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول