اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار ورزشی جنوب تهران

وزنه‌برداران نوجوان پاکدشتی نماینده وزنه‌برداری استان تهران شدند

تجهیز استخر شهدای پاکدشت و نمایندگی نوجوانان وزنه‌بردار پاکدشت از وزنه‌برداری استان تهران از جمله اخبار کوتاه ورزشی جنوب تهران است.

وزنه‌برداران نوجوان پاکدشتی نماینده وزنه‌برداری استان تهران شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت، وزنه‌برداران نوجوان پاکدشتی در قالب تیم استان تهران راهی مسابقات انتخابی قهرمانی نوجوانان کشور شدند.

مرتضی سرابی، رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان پاکدشت که به‌عنوان مربی تیم تهران را همراهی می‌کند با اعلام این خبر گفت: با توجه به توانمندی وزنه‌برداران پاکدشت به خصوص در رده سنی نوجوانان دو مربی و دو ورزشکار شهرستان در چنین مسابقات سطح بالایی به عنوان نماینده استان تهران وزنه خواهند زد که این مسأله جایگاه والای وزنه‌برداری پاکدشت را نشان می‌دهد.

گفتنی است علاوه بر مرتضی سرابی، ابراهیم رشنو به‌عنوان مربی و امین خانی گودرزی در دسته 94 کیلوگرم و محمد امین یزدی در دسته +94 کیلوگرم این تیم را همراهی می‌کنند.

*تجهیز استخر شهدای پاکدشت به‌منظور سرویس‌دهی به علاقه‌مندان شنا

همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و با توجه به این که تعداد علاقه‌مندان به ورزش مفرح شنا در این زمان رو به افزایش است، استخر شهدای پاکدشت مرمت و بهسازی شد تا سرویس دهی بهتری به شهروندانی که از این مجموعه استفاده می‌کنند صورت گیرد.

تعویض فیلتر، تعمیرات موتورخانه و سیستم تسویه و بهسازی حوضچه آبسرد با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد ریال از اقدامات صورت گرفته برای تجهیز استخر شهدای پاکدشت است.

شایان ذکر است، این مجموعه روزهای فرد مختص بانوان و روزهای زوج در اختیار آقایان قرار دارد و در ماه مبارک رمضان نیز آقایان می‌توانند از نیم ساعت پس از اذان مغرب  تا پاسی از شب از آن استفاده کنند. اجرای ماساژ درمانی توسط کارشناس این رشته برای کسانی که از گرفتگی عضلات رنج می‌برند از دیگر برنامه‌هایی است که در استخر شهدای پاکدشت در حال اجرا است. 

انتهای پیام/2462/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول