اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرد:

لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش گلف در البرز

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب شرایط توسعه ورزش گلف در این استان را فراهم کرده و در مسیری گام برداریم که همه جوانان علاقه‌مند بتوانند از امکانات این رشته ورزشی برخوردار باشند.

لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش گلف در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم تودیع و معارفه سرپرست قدیم و جدید هیئت ورزشی گلف استان البرز بعدازظهر چهارشنبه در این شهرستان برگزار شد.

علیرضا جوانمردی در بخشی از این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: استان البرز دارای جوانان با استعدادی است که حضور آنها در اکثر رشته‌های ورزشی موفقیت‌آمیز و همراه با کسب افتخارات و مقام‌های ارزشمند بوده است.

وی تصریح کرد: البته گرایش به برخی رشته‌ها به طور طبیعی از دیگر ورزش‌ها بیشتر است و همه مردم به یک میزان اشتیاق و تمایل به یک رشته را ندارند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز افزود: بنابراین باید با برنامه‌ریزی مناسب شرایطی را فراهم کرد که مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بتوانند در یک مسیر صحیح استعداد خود را شناسایی کرده و در رشته‌ای که علاقه‌مند هستند، فعالیت کنند.

جوانمردی با اشاره به تلاش‌های دولت‌های نهم و دهم در حوزه ورزش اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم هشت سال اخیر، توزیع عادلانه امکانات ورزشی است و دیگر مانند گذشته همه امکانات در شهرهای بزرگ متمرکز نیست.

وی در ادامه به ورزش گلف و استقبال جوانان از این رشته اشاره کرد و گفت: در استان البرز امکانات و استعدادهای خوبی در ورزش گلف وجود دارد و با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم در این رشته حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه انتصاب سرپرست جدید هیئت گلف استان البرز با اهداف متعددی همراه بوده است، بیان داشت: با وجود استعدادهای خوبی که در استان داریم، نیاز است که مدیریت جدید هیئت گلف البرز با برنامه‌ریزی مناسب شرایط توسعه ورزش گلف در البرز را فراهم کرده و در مسیری گام برداریم که همه جوانان علاقه‌مند بتوانند از امکانات این رشته ورزشی برخوردار باشند.

* ضرورت بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان گلف برای توسعه این ورزش در البرز

در بخش دیگری از این مراسم رضا عباس‌زاده که با حکم علیرضا جوانمردی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به سمت سرپرستی هیئت گلف این استان منصوب شده است، طی سخنانی به تشریح برنامه خود که برای پنج سال تنظیم شده است پرداخت و گفت: هدف اصلی این هیئت باید توسعه گلف در استان و جذب جوانان به این رشته ورزشی باشد.

وی افزود: برای تحقق این مهم نیاز است که از تجربیات پیشکسوتان گلف استان و کشور و مدیران گذشته هیئت در البرز بیشترین استفاده را کرده و ما آماده همکاری با همه اهالی ورزش گلف هستیم.

سرپرست جدید هیئت گلف استان البرز افزود: با همدلی و همکاری می‌توانیم این رشته ورزشی را در سراسر استان توسعه داده و استعدادهای جدیدی را جذب کنیم.

لازم به توضیح است، در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان البرز ضمن تقدیر از تلاش‌های علی دوستی سرپرست سابق هیئت گلف این استان، رضا عباس‌زاده را به عنوان سرپرست جدید هیئت فوق منصوب و معرفی کرد.

انتهای پیام/2302/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول