اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری مشهد:

22 سالن ورزشی در مشهد مقدس وجود دارد

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری مشهد گفت: 22 سالن ورزشی در مشهد مقدس وجود دارد که چهار سالن دیگر نیز تا پایان امسال به این تعداد اضافه می‌شود.

22 سالن ورزشی در مشهد مقدس وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین شادکام عصر امروز در مراسم گشایش سه پروژه فرهنگی‌، ورزشی و تفریحی مشهد مقدس اظهار کرد: در چند سال گذشته شاهد تحول جدی در ایجاد فضاهای ورزشی به ویژه برای بانوان در مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد بوده‌ایم.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: با افتتاح سالن ورزشی رسالت تاکنون 22 سالن در شهر مشهد به بهره‌برداری رسیده است و تا پایان امسال چهار سالن دیگر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه علی یوسف‌زاده، شهردار منطقه سه مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز شهروندان به شادابی و سرزندگی در محدوده محله‌ رسالت مجموعه فرهنگی، ورزشی با پنج هزار متر مربع سالن ورزشی سرپوشیده، 600 متر مربع ساختمان اداری و حدود یک‌هزار و 500 متر مربع زمین ورزشی روباز و فضای سبز با اعتباری بیش از 900 میلیون تومان از سال 90 در خیابان رسالت آغاز شد و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه بوستان خطی پرنیان از سال 90 در مساحتی حدود 28 هزار متر مربع و با اعتباری بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان و در حاشیه بلوار شهید ناصری آغاز و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

یوسف‌زاده بیان کرد: پایگاه چند منظوره شهید ناصری با هدف تامین نیازهای منطقه با مساحت 900 متر مربع  درفضای سرپوشیده و با هزینه‌ای بیش از 900 میلیون تومان در ضلع شمالی پارک بهار واقع در حاشیه بلوار شهید ناصری ساخته شده و در مجموع بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

انتهای پیام/70004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول