اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور خبر داد

برگزاری المپیاد استعدادیابی در گیلان با حضور 1200 نخبه ورزشکار

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور از برگزاری المپیاد استعدادیابی ورزشی در گیلان با حضور یک هزار و 200 نخبه بسیجی در سال جاری خبر داد.

برگزاری المپیاد استعدادیابی در گیلان با حضور 1200 نخبه ورزشکار

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار کاظم یزدانی ظهر امروز در بازدید از روند برگزاری مسابقات تکواندو و کاراته کشور در سمنان اظهار کرد: اجرای برنامه چشم‌‌انداز ورزش بسیج کشور در قالب برنامه پنج ساله از جمله مهم‌ترین اهداف سازمان بسیج ورزش کشور است.

وی بیان داشت: تربیت ورزشکاران نخبه برای حضور در رده‌های قهرمانی از اهداف سازمان بسیج ورزش کشور در برنامه پنج ‌ساله است.

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور با اشاره به اینکه بر اساس برنامه پنج‌ ساله مقرر شده است که سه هزار سالن ورزشی ویژه بسیجیان در کشور احداث شود، بیان کرد: در راستای توسعه ورزش همگانی از این تعداد، یک هزار و 500 سالن ورزشی در استان‌های مختلف کشور احداث شده و تا پایان سال جاری، 600 سالن ورزشی دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.

یزدانی سهم آقایان و بانوان در برخورداری از امکانات ورزشی را یک‏سان عنوان کرد و افزود: به دلیل آسیب‌پذیری و شیوع پوکی استخوان در خانم‌ها، ورزش در بخش همگانی در این قشر ضروری است.

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور افزود: باید توجه بیشتری به توسعه ورزش در بخش بانوان هم در عرصه قهرمانی و هم در بحث توسعه ورزش همگانی و ساخت سالن‌های ورزشی صورت پذیرد.

یزدانی اظهار داشت: با توجه به کمی بُعد مسافت استان سمنان تا پایتخت کشور، میزبانی بسیاری از مسابقات به سمنان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور افزود: استان سمنان در بحث ورزش‌های قهرمانی و همگانی در رده‌های اول تا هشتم کشور قرار دارد.

یزدانی یکی از برنامه‌های سال جاری را برگزاری المپیاد استعدادیابی در گیلان با حضور یک هزار و 200 نفر از نخبگانی که در پایگاه‌ استعدادیابی حضور دارند، عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور افزود: با همکاری و فعالیت وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و پایگاه‌های استعدادیابی شاهد حضور ورزشکاران بسیجی در عرصه‌های فراملی، جهانی و بین‏المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول