اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

جابه‏جایی در هیئت‏های ورزشی فیروزکوه + تصاویر

در حکمی از سوی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه، رؤسای جدید هیئت‏های فوتبال، کشتی، تنیس روی میز و هندبال معرفی شدند.

جابه‏جایی در هیئت‏های ورزشی فیروزکوه + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در جلسه‏ای که به همین منظور عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فیروزکوه و با حضور رؤسای هیئت‏های ورزشی، ورزشکاران، مربیان، داوران ورزشی و مسئولان برگزار شد، از تلاش‏های رؤسای پیشین این هیئت‏ها تقدیر شد و افراد جدیدی به این سمت‏ها معرفی شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه در این جلسه اظهار داشت: این جلسه با دو هدف لبیک‏گویی و اعلام آمادگی به رؤسای جدید این هیئت‏ها و تجلیل و قدردانی از رؤسای پیشین آنها برگزار شده است.

کاظم شادمهر گفت: این افراد کسانی بودند که در سنوات گذشته از خانواده و اوقات فراغت خود گذشتند و وقت خود را مصروف تعالی این رشته‏ها کردند و زحمات آنان به هیچ وجه قابل جبران نیست.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: برگزاری این جلسه به معنای خداحافظی با این عزیزان نیست و قطعاً از وجود آنان در پُست‏ها و مسئولیت‏های دیگری در عرصه ورزش شهرستان استفاده می‏شود.

شادمهر در ادامه به بیان انتظارات جامعه ورزش شهرستان فیروزکوه از مسئولان جدید هیئت‏ها پرداخت و افزود: بخشی از این مهم، خواسته‏های ورزشکاران و فعالان عرصه ورزش و بخشی دیگر در قالب دستورالعمل‏ها، بخشنامه‏ها و اجرای قوانین و مقررات است که مامور به انجام آنها هستیم.

در پایان این جلسه، حسن نام‏آور، حسن جامی، دانیال اسکندری و افشین خلیلی به ترتیب به عنوان رؤسای هیئت‏های فوتبال، کشتی، هندبال و تنیس روی میز معرفی شدند.

همچنین از زحمات حسن زیاری، سعید سراج، سیدعلیرضا حسینی و یحیی عرب‏جوادی به عنوان رؤسای پیشین این هیئت‏ها تقدیر شد.

این گزارش حاکی است؛ شهرستان فیروزکوه دارای 22 هیئت ورزشی فعال است.

انتهای پیام/2568/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول