اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان خبر داد

انعقاد تفاهمنامه با 26 مسجد برای اجرای طرح شبکه نیکوکاری در گلستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان از انعقاد تفاهم‌نامه با 26 مسجد برای اجرای طرح شبکه نیکوکاری در گلستان خبر داد.

انعقاد تفاهمنامه با 26 مسجد برای اجرای طرح شبکه نیکوکاری در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله بابازاده شامگاه پنج‌شنبه در همایش توسعه شبکه‌های نیکوکاری در استان گلستان اظهار داشت: در سال گذشته درآمد مشارکت‎های مردمی این نهاد 28 میلیارد و 329 میلیون ریال در بخش صدقات، 37 میلیارد و 235 میلیون ریال در بخش زکات، 27 میلیارد ریال نذورات قربانی، 4 میلیارد و 473 میلیون ریال جشن نیکوکاری و 2 میلیارد و 216 میلیون ریال جشن عاطفه‎ها 895 میلیون ریال سایر درآمدها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع درآمد حاصل از مشارکت‎های مردمی کمیته امداد گلستان 218 میلیارد و 405 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده که موفق شده‎ایم بیش از 100 درصد تعهد خود را در این زمینه محقق سازیم.  

کمبود مراکز صنعتی در گلستان نقدینگی را کاهش داده است

بابازاده در ادامه با اشاره به وضعیت استان گلستان، تصریح کرد: این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اقتصادی از جمله استان‎هایی است که در آن مراکز صنعتی کمی وجود دارد که این سبب شده میزان نقدینگی در استان کاهش یابد و به همان نسبت نیز سبب کاهش درآمدهای عمومی این نهاد است.

وی بیان داشت: به منظور اجرا و راه‌اندازی شبکه‎های ارتباطی و حمایتی مردمی (شبکه‌های نیکوکاری) در سطح استان توانسته‌ایم در 26 مسجد تفاهم‌نامه اجرای شبکه نیکوکاری منعقد کنیم. 

افزوده شدن 14 مرکز نیکوکاری به اداره کل هماهنگی و موسسه‎های عام‌المنفعه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اذعان کرد: در همین راستا با نظر به مجوزهای صادر شده از سوی دفتر مرکزی کمیته امداد مبنی بر راه‎اندازی 20 شبکه در نیمه نخست سال‌جاری و تأسیس 10 مرکز در این مدت با برنامه‌ریزی‎های انجام شده در گام نخست توانسته‎ایم 14 مرکز نیکوکاری به اداره‌کل هماهنگی و موسسه‎های عام‌المنفعه و دریافت 400 میلیون ریال اعتبار نسبت به آماده‎سازی تجهیزات لازم برای این مرکز اقدام کنیم.

بابازاده تأکید کرد: همچنین با توجه به برنامه عملیاتی تعیین شده در سال گذشته به رشد 105 درصدی در درآمد مشارکت‎های مردمی رسیده‎ایم که با عنایت به حجم بسیار بالای برنامه بیانگر سعی و تلاش همکاران بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در پایان متذکر شد: امید داریم با همت و تلاش همه امدادگران این نهاد در سال‌جاری نیز بتوانیم در راستای تعهد 43 میلیارد تومانی از مرکز تعیین شده گام برداریم تا به اهداف بلند این نهاد مقدس در راستای عملیاتی کردن حماسه اقتصادی برسیم.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول