اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

تشدید نظارت و کنترل بازار در گلستان کلید می‎خورد/ 800 هزار تن مازاد گندم داریم

استاندار گلستان گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم جلسه ویژه‎ای به منظور تشدید نظارت و کنترل بازار در گلستان برگزار می‎شود تا مردم در تامین مایحتاج عمومی دچار مشکل نشوند.

تشدید نظارت و کنترل بازار در گلستان کلید می‎خورد/ 800 هزار تن مازاد گندم داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان اظهار داشت: با هرگونه تخلفی در زمینه گرانفروشی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی نامگذاری نیمه شعبان روز ولادت امام زمان (عج) را به نام سربازان گمنام آن حضرت به فال نیک گرفت و افزود: مظلومیت سربازان گمنام امام زمان این است که فعالیت‎های زیادی انجام می‎دهند، اما به لحاظ امنیتی و خاص بودن برنامه‎ها نمی‎توانند گزارشات اقدامات صورت گرفته را بدهند.

سربازان گمنام امام زمان با بی‎نشانی کارهای بزرگ می‎کنند

استاندار گلستان به فراموشی سپردن گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان را بی‎انصافی دانست و تصریح کرد: سربازان گمنام با آنکه بی‎نام و نشان هستند اما کارهای بزرگی انجام می‌دهند و در استان گلستان نیز اقدامات فراوانی انجام گرفته است.

قناعت خاطرنشان کرد: جامعه اطلاعاتی استان اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی به ویژه اداره اطلاعات در رصد و کنترل امنیتی استان خوب درخشیدند.

وی هم‎افزایی جامعه اطلاعاتی استان را در خور تحسین دانست و ابراز داشت: تلاش‎ها و رقابت‎های جامعه اطلاعاتی استان کور و بی‎منطق نیست و همه یکپارچه و ید واحده عمل می‎کنند و این تعامل سازنده سبب شده تا فضای امن و بانشاطی در گلستان شاهد باشیم.

استاندار گلستان بیان داشت: جامعه اطلاعاتی قبل از اینکه هر حرکت و تحرکی ایجاد شود به خوبی کنترل و مدیریت می‎کنند و در یک فضای نرم، محیط سالمی برای استان فراهم کردند که جای تشکر و قدردانی است.

هرچه بانک اطلاعاتی عمیق‎تر باشد، توفیقات افزون‎تر می‎شود

قناعت در خصوص سامانه ارزیابی توسعه و رصد آمایش گفت: این طرح یکی از کارهای خوب و شایسته معاونت راهبردی رییس‌جمهور است که تمام استان‎ها مکلف به اجرای آن شدند، استان گلستان نیز مقدمات اولیه طرح را انجام داده است.

وی تکمیل کتابخانه الکترونیکی را یک ضرورت خواند و بیان داشت: همه دستگاه‎ها در این زمینه باید تلاش کنند زیرا هرچه بانک اطلاعاتی عمیق‎تر و کامل‌تر باشد توفیقات ما نیز افزون‎تر خواهد شد.

استاندار گلستان از دستگاه‎ها خواست تا در معرفی کارشناس مرتبط و خبره که ذوق تکمیل کتابخانه الکترونیکی را دارند اقدام کرده و در این زمینه همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

دستگاه‎های اجرایی برای وصول درآمدهای مصوب بسیج شوند

قناعت در خصوص تحقق درآمدها خاطرنشان کرد: به خاطر تحریم و مشکلاتی که ایجاد می‌شود باید اتکا به منابع نفتی کاهش پیدا کند، در سال 1391 درآمدهای عمومی استان 161.9 میلیارد تومان بود که در لایحه بودجه 206 میلیارد تومان پیش‎بینی شد.

وی با بیان اینکه تحقق درآمد برای استان بسیار مهم است، یادآور شد: دستگاه‎های اجرایی باید برای وصول درآمدهای مصوب بسیج شوند.

ذخیره‎سازی 300 هزار تن گندم توسط شرکت غله گلستان

استاندار گلستان در خصوص محصول گندم استان نیز بیان داشت: گندم استان گلستان از مرغوبیت خاصی برخوردار بوده که مورد توجه استان‎های دیگر نیز قرار گرفته است لذا شرکت غله استان مکلف شد تا آنچه مورد احتیاج استان است تا پایان تیر ماه 1393 که حدود 300 هزار تن می‎شود ذخیره‎سازی کرده تا در تامین گندم استان مشکلی نداشته باشیم.

قناعت افزود: مازاد گندم استان که حدود 700 الی 800 هزار تن می‎شود با تعامل دستگاه‎های مرتبط به خارج استان فرستاده می‎شود.

انتهای پیام/83001/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول