اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 368

استاندار گلستان حمایت از حسن روحانی را تکذیب کرد

روابط عمومی استانداری گلستان با انتشار بیانیه‌ای خبر سایت آفتاب‌نیوز مبنی بر حمایت استاندار گلستان از دکتر حسن روحانی را تکذیب کرد.

استاندار گلستان حمایت از حسن روحانی را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان در متن تکذیبیه این اداره کل آمده است: در تاریخ 21 خرداد 1392 بیانیه‌ای تحت عنوان «حمایت جمعی از استانداران اسبق از دکتر حسن روحانی» با کد خبری « 196938» در آن پایگاه خبری درج شد که نام آقای جواد قناعت استاندار گلستان در بین نام سایر اسامی مشاهده شد که موجب تعجب و تاسف شده است، چرا که جواد قناعت استاندار فعلی گلستان است نه اسبق.

در ادامه این جوابیه آمده است: جواد قناعت استاندار گلستان مسئولیت اجرایی برگزاری انتخابات را در استان به عهده دارد و بدون شک از نظر شرعی و قانونی خود را ملزم می‌دارد که له یا علیه هیچ کاندیدایی اعمال نظر و عمل ولو به صورت شفاهی نکند تا چه رسد به صدور بیانیه کتبی!!

تاسف و تعجب از آن حیث که چگونه یک پایگاه خبری بدون اطمینان از صحت و سقم یک مطلب مبادرت به نشر آن می‌کند؟!

این جوابیه تاکید کرد: آیا سایر مطالب منتشر شده در آن پایگاه خبری نیز از آن قسم است؟! لذا با توجه به کذب بودن انتساب بیانیه مذکور، شایسته است برابر قانون مطبوعات جوابیه ارسالی بلافاصله با همان فونت و اندازه به منظور شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی درج شود. 

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول