اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

از پرچم‌گردانی تا طنین «زنده باد ایران» در جشن حماسه سیاسی تاکستان

جشن حماسی مردم شهرستان تاکستان با صحنه‌های شور‌انگیز فراوانی از پرچم‌گردانی حماسی تا طنین فریادهای زنده باد ایران، همراه بود.

از پرچم‌گردانی تا طنین «زنده باد ایران» در جشن حماسه سیاسی تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، همایش بزرگ حماسه‌سازان انتخاباتی شهرستان تاکستان به پاس تحقق حماسه سیاسی ظهر امروز در سالن تربیت بدنی شهر تاکستان و در میان شادمانی و سرور قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

شرکت دانشجویان، جوانان و مسئولان در همایش امروز جلوه‌ای خاص پیدا کرده بود و صدها نفر از بانوان نیز در این مراسم به یاد‌ماندنی حضور داشتند.

ازدحام نفرات زنان و مردان شرکت‌کننده در همایش سراسری و جشن پیروزی ملی به اندازه‌ای بود که سالن تربیت بدنی مملو از جمعیت شد و به همین دلیل تعدادی از علاقه‌مندان به حضور در همایش در خارج از سالن تربیت بدنی به سخنرانی و برنامه‌های در حال اجرا گوش سپردند.

فضاسازی فرهنگی خاص و چراغانی مکان همایش نیز جلوه‌ای باشکوه‌تر به همایش بخشید و هیجان و اشتیاق گروه‌های شرکت‌کننده را بیشتر کرد.

مداحی و شعرخوانی مذهبی نیز در میانه‌های اجرای همایش شور و نشاط معنوی ویژه‌تری به شرکت‌کنندگان داد و نوای پی در پی صلوات و ذکرهای معنوی را به همراه آورد.

در جشن حماسی امروز که با ایام جشن و سرور مذهبی نیز هم‌زمان شده بود، تعدادی از هنردوستان و اهالی خوش‌ذوق فرهنگی به طرح و اجرای چندین ویژه‌برنامه روی صحنه پرداختند و شرکت‌کنندگان نیز از این برنامه‌ها ابراز خوشحالی و رضایت کردند.

پرچم‌گردانی جوانان و نوجوانان و طنین نواهای مذهبی و ملی سبب غرور و ایجاد فضای حماسی در مراسم شد؛ به طوری که جوانان شرکت‌کننده هم‌نوا با پخش موسیقی و با داشتن نماد‌های سه رنگ پرچم ایران فریاد شادمانی و اشتیاق سر دادند.

در خلال برگزاری همایش، ترانه «حماسه حضور» اثر سعید طاهرخانی از هنرمندان موسیقی شهرستان تاکستان به پاس مشارکت میلیونی ملت در پای صندوق‌های رأی برای حاضران به اجرا درآمد و جلوه‌ای دیگر از جشن بی‌بدیل تحقق حماسه سیاسی را برای شرکت‌کنندگان به نمایش گذاشت.

هنگامی که خبرنگار فارس با انجام چندین گفت‌وگو شوق وصف‌ناشدنی شرکت‌کنندگان به ویژه جوانان و نوجوانان را جویا شد، فریاد یک‌صدای زنده‌باد ایران به صدا درآمد و جوانان شرکت‌کننده، پرچم خوش‌رنگ جمهوری اسلامی ایران را به نشانه شادمانی به گردش درآوردند.

مجری مراسم نیز در خلال برگزاری همایش با بیان مستمر عبارت «حماسه سیاسی» و واژه «قدردانی» برای انتخاب رئیس جمهور مردمی سبب تشویق فراوان همراه با کف و سوت حضار شد.

جمعی از جوانان و نوجوانان تاکستانی در گوشه‌ای از سالن مراسم با آواز و حرکات نمایشی به شکوه حماسی مردم افزودند و خوشحالی و شادمانی خود را این گونه ابراز کردند.

اوج شکوه و شادمانی حضار در همایش در هنگام پخش نوای «وطن» و «ای ایران» با پرچم‌گردانی‌های مستمر به نمایش درآمد و سوژه‌ای ناب همچون تجلی حماسه و غرور را برای اهالی رسانه به تصویر کشید.

اهالی رسانه، روزنامه‌نگاران و خبرنگارانی که به همایش دعوت شده بودند، به طور مداوم از مراسم گزارش تهیه می‌کردند و عکاسان تاکستانی نیز می‌کوشیدند تا تصاویر هیجان‌انگیزی از حاشیه‌های شور‌انگیز همایش برای قاب عکس خاطرات مردمی تاکستان به ثبت برسانند.

دست‌اندرکاران و متولیان برگزاری جشن امروز نیز در شادمانی از دیگران عقب نماندند و در وصف شکوه به یاد‌ماندنی حماسه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با گروه‌های مردمی همگام شدند.

انتهای پیام/77005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول