اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال

استخر شنای سرپوشیده پابدانا کوهبنان به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار کوهبنان گفت: استخر سرپوشیده شنای مجتمع بزرگ ورزشی بخش پابدانا با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

استخر شنای سرپوشیده پابدانا کوهبنان به بهره‌برداری می‌رسد

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط امام راحل (ره) بسیاری از امکانات به سوی روستاها سرازیر شد که زمینه پیشرفت و آبادانی آنها را فراهم کرد. 

وی ابراز داشت: در زمان حکومت ستمشاهی تمام‌ امکانات رفاهی در اختیار درباریان و خانواده آنان قرار داشت و مردم روستاها و شهرهای کوچک از امکانات اولیه رفاهی نیز برخوردار نبودند و بسیاری از نقاط کشور از داشتن آب آشامیدنی سالم‌، برق و تلفن محروم بودند.

متقی تصریح کرد: همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تشکیل جهاد کشاورزی بسیاری از امکانات از جمله ایجاد راه‌های روستایی‌، شبکه آب آشامیدنی‌، خانه بهداشت‌، زیرساخت‌هایی مانند برق و تلفن‌، حمام عمومی‌، استخر و ... در روستاها ساخته شد و مردم در آسایش و آرامش به زندگی مشغول شدند. 

وی گفت‌: به لطف خداوند و تلاش دولتمردان در هشت سال گذشته گام‌های بلندی برای توسعه و آبادانی در اقصا نقاط کشور برداشته شده و کوهبنان نیز از این مهم مستثنی نبوده است و امروز شاهد حضور تمام ادارات و نهادهای دولتی‌، بانک‌ها و همچنین تمام‌ زیر‌ساخت‌ها در شهرستان کوهبنان هستیم.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: در دولت نهم و دهم گام‌های مهمی برای عمران و آبادانی شهرستان کوهبنان برداشته شده که گازکشی، ساخت بیمارستان‌، ساخت فضاهای ورزشی‌، ساخت چند سد بزرگ‌، انتقال آب آشامیدنی به دهستان ده علی، ساخت شهرک صنعتی‌، ساخت ورودی شهر کوهبنان و ... از جمله موارد اجرایی و ان‌شا‌ءالله در آینده نزدیک شاهد احداث جاده کوهبنان به زرند هستیم. 

وی تصریح کرد: در سفر قریب‌الوقوع استاندار کرمان به کوهبنان استخر سرپوشیده شنای مجتمع بزرگ ورزشی بخش پابدانا با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد، در حالی که این مجموعه ورزشی حدود 16 سال به حال خود رها شده بود که در صورت تکمیل آن گام مهمی برای تقویت ورزش استان و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی برداشته می‌شود.

متقی از افتتاح ساختمان مرکز بهداشت شهرستان کوهبنان، رونمایی از تصاویر شهدای بخش طغرالجرد، کلنگ‌زنی گازرسانی به روستاهای سرآسیاب، ده خواجه، افزاد با 19 کیلومتر شبکه تغذیه و 36 کیلومتر شبکه توزیع خبر داد.

وی همچنین از افتتاح سالن ورزشی رهبری‌، افتتاح 18 کیلومتر آبیاری قطره‌ای مجتمع ولایت در ارتفاعات امامزاده بی‌بی عصمت‌، افتتاح 10کیلومتر لوله‌گذاری ‌به شهرک گلخانه‌ای، افتتاح سالن دو طبقه کارگاهی هنرستان حرفه‌ای کوثر خبر داد و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح طرح‌های بیشتر و بزرگتری در شهرستان باشیم‌.

انتهای پیام/80012/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول