اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تصریح کرد

برخورد شدید قضایی با کارشکنان مسکن مهر

استاندار کرمان گفت: اگر افرادی در زمینه مسکن مهر کارشکنی کنند با آنها ‌برخورد شدید قضایی می‌شود.

برخورد شدید قضایی با کارشکنان مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در افتتاح مسکن مددجویان بهزیستی شهرستان بافت اظهار داشت: اگر دولت این توان و این بضاعت را داشت که برای تمام افرادی که خانه ندارند، مسکن بسازد به طور قطع این کار را می‌کرد.

وی افزود: این توان را نداریم، اما با این وجود ما تا سر حد توان به اقشار محروم و خانواده‌های کم‌بضاعت کمک می‌کنیم که این وظیفه و افتخار ماست و کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.

نجار در رابطه با برخی تاخیرها که در تحویل واحدهای مسکن مهر به مردم صورت گرفته است، تصریح کرد: با افرادی که کارشکنی کردند و کارهای خودشان را خوب انجام ندادند، برخورد شده و اگر این موضوعات پیش آید برخوردهای شدید قضایی می‌شود.

وی بیان کرد: بیشتر کار مسکن مهر استان کرمان به پایان رسیده است و قسمت‌هایی هستند که هنوز تمام نشده‌اند که ان‌شاء‌الله تا پایان سال جاری مشکلات برطرف شده و افرادی که ثبت‌نام کردند، صاحب‌خانه می‌شوند.

نجار در بازدید از برخی از واحدهایی که مددجویان بهزیستی سکونت داشتند به 11 نفر از مددجویان قطع نخاعی مبلغ یک میلیون تومان و برای یک خانواده 500 هزار تومان اهدا کرد.

اجرای 6 هزار طرح کشاورزی در کرمان

مقام عالی دولت در استان کرمان در آیین کلنگ‌زنی جاده بیدکردوئیه - آسیاب قاضی این شهرستان گفت: در سال اخیر 6 هزار طرح کشاورزی و طرح‌هایی که در تولید مواد غذایی و ... دخیل هستند، مصوب و عملیاتی شده است و برخی از آنها تمام شده‌اند و برخی دیگر نیز در حال اتمام هستند.

نجار اذعان داشت: در این 6 هزار طرح کشاورزی 8 هزار شغل مستقیم در استان کرمان به‌ وجود آمده است، 223 مرغداری از جمله این طرح‌ها هستند که 18 میلیون قطعه به ظرفیت مرغداری ما افزوده‌اند.

وی عنوان کرد: 566 طرح پرواربندی با ظرفیت تولید 12 هزار تن گوشت قرمز به تولیدات ما افزوده شده است و احداث 300 گلخانه از اقدامات دولت در سال گذشته بوده است.

استاندار کرمان تصریح کرد: ما امیدواریم با اعتباری که صندوق توسعه ملی گذاشته و می‌گذارد، همین روند ادامه یابد، 80 طرح بسته‌بندی و فرآوری در استان کرمان در حال انجام است که لازمه کار تولیدی هستند و ارزآوری به استان کرمان دارند.

نجار همچنین مرغداری 20 هزار قطعه‌ای دهستان کیسکان، آتش‌نشانی شهر بزنجان و دامداری 200 رأسی گورن‌دشت را افتتاح کرد.

انتهای پیام/80024/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول