اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

مسئولان مجموعه قضایی پلدختر به نحو مطلوب انجام وظیفه می‎کنند

امام جمعه پلدختر گفت: مجموعه قضایی این شهرستان با وجود کمبود نیروی انسانی به نحو مطلوب و شایسته وظایف خود را انجام می‎دهند که جای قدردانی دارد.

مسئولان مجموعه قضایی پلدختر به نحو مطلوب انجام وظیفه می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در دیدار رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و مدیران و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان پلدختر با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت خاطره شهید بهشتی و 72 یار باوفایش گفت: هماهنگی و همدلی بدنه اجرایی و قضایی شهرستان در سال‎های اخیر موجب شده که این شهرستان یکی از شهرستان‎های امن کشور باشد.

وی با بیان اینکه مجموعه قضات دستگاه قضایی شهرستان پلدختر تمام تلاش خود را در جهت احقاق حقوق مردم بکار می‎گیرند، گفت: مهمترین خواسته مردم از قوه قضائیه ایجاد امنیت در جامعه است که دادگستری پلدختر تاکنون توانسته در مسیر رضایت‎مندی مردم گام بردارد.

وی با بیان اینکه شهدای هفتم تیر به منظور اصرار بر اجرای احکام الهی به شهادت رسیدند، افزود: شهید بهشتی خاری در چشم دشمنان اسلام و این شخصیت و معمار دستگاه قضایی کشور از مظلوم‎ترین شهدای انقلاب محسوب می‎شود.

حجت‌الاسلام لروند تصریح کرد: دستگاه قضایی پناهگاه و ملجاء مردم و اقتدار این دستگاه دستاورد سترگ نظام اسلامی که امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه شهادت شهید بهشتی ضایعه‎ای بزرگ برای تمام دنیا بود، گفت: این عالم و دانشمند یکی از بزرگترین عالمان دوران بود که ولایتمداری مهمترین شاخصه وی است.

حجت‌الاسلام لروند افزود: شهید بهشتی بصیر، شجاع، آگاه و از عالمان برجسته حوزه علمیه و یکی از متفکران بزرگ علوم اسلامی به ویژه در حوزه فقه و اخلاق بود و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با سخنان تأثیرگذار خود همواره در بیداری آحاد جامعه کوشید و در این راه از تحمل زندان و شکنجه دژخیمان رژیم منحوس پهلوی هیچ ابایی نداشت.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه خاطره تلخ حادثه هفتم تیر سال 60 هیچ‎گاه از ذهن ملت مبارز و استکبار ستیز ایران اسلامی محو نمی‎شود، گفت: شهید بهشتی برای ارتقای جایگاه قوه قضائیه بسیار تلاش کرد و دشمنان نظام وجود این شخصیت بزرگ و سخنان و اندیشه‎های والای او را مانعی بر راه تحقق برنامه‎های شوم خود دیدند و او را به شهادت رساندند.

رئیس دادگستری شهرستان پلدختر در این دیدار از حمایت‎ها و ارشادات امام جمعه شهر پلدختر نسبت به مجموعه قضایی شهرستان قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضایی همواره به این حمایت‎ها و راهنمایی‎های بزرگان نیاز دارد.

بیژن سوری گزارشی از عملکرد و برنامه‎های این دستگاه را ارایه کرد و افزود: دستگاه قضائی به تنهایی متولی عدالت نیست و همه باید در راستای تحقق کامل این آرمان مهم گام بردارند.

انتهای پیام/2304/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول